Jump to content

L.A. Noire


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 484
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    88

  • PrioX

    29

  • Bassieboy35

    29

  • Flokkert

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik kwam thuis, zag een doosje liggen, ik verwacht TDU2 omdat ik daar al heel lang op aan 't wachten ben, is het gewoon LA Noire! Een dagje te vroeg dus, maar ik ben er blij mee. :)

Freeroam is er trouwens niet echt tussen de missies, je kan denk ik wel overal heen, maar als je een case hebt voltooid ga je gelijk naar de volgende.

Ik werd trouwens erg blij van de graphics. :)

Link to comment
Delen op andere websites

YAY!! Ik heb hem :) Nu installeren. :D

Ik heb hem nog niet eens geinstaleerd. Gewoon de eerste CD er meteen in gedrukt. Waarom eerst installeren?

Op de PS3 moet je een game eerst installeren, dat betekend niet dat alles wat op de CD staat nu op m'n PS3 staat.

Link to comment
Delen op andere websites

YAY!! Ik heb hem :) Nu installeren. :D

Ik heb hem nog niet eens geinstaleerd. Gewoon de eerste CD er meteen in gedrukt. Waarom eerst installeren?

Op de PS3 moet je een game eerst installeren, dat betekend niet dat alles wat op de CD staat nu op m'n PS3 staat.

Ik heb hem niet geinstalleerd hoor :)

Alleen wat geupdate :)

Vandaag gekocht bij de Free Record Shop.

2 uurtjes gespeeld, TOP GAME :)

Link to comment
Delen op andere websites

Free roam stelt inderdaad niet voor, maargoed, ik vermaak me prima met de storyline en de missies op straat. Echt een mooi spelletje dit hoor!

@Ziceykr: op een PlayStation moet je het spel installeren, dat heb jij waarschijnlijk ook gedaan aangezien er anders iets niet klopt... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...