Jump to content

L.A. Noire


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 484
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    88

  • PrioX

    29

  • Bassieboy35

    29

  • Flokkert

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dacht dat het een kutgame zal worden, dus nooit naar trailer gekeken etc.

Verveelde me en keek ff de Gameplay enzo. Ziet er toch wel nice uit. Ga em sowieso halen, als ik met CoD Black Ops ben uitgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Maandag :eten:

Waar heb jij hem besteld, of haal je hem eerder uit de winkel ofzo? Vertel wel even of hij bevalt! :tu:

Heb hem in winkeltje besteld in Brussel. Ik ken de baas van de winkel dus zodra ze geleverd zijn krijg ik een smsje en mag ik hem gaan ophalen. Als enige, haha :D

Overigens krijg ik er een DLC bovenop :)

Link to comment
Delen op andere websites

Maandag :eten:

Waar heb jij hem besteld, of haal je hem eerder uit de winkel ofzo? Vertel wel even of hij bevalt! :tu:

Heb hem in winkeltje besteld in Brussel. Ik ken de baas van de winkel dus zodra ze geleverd zijn krijg ik een smsje en mag ik hem gaan ophalen. Als enige, haha :D

Overigens krijg ik er een DLC bovenop :)

Oke, das wel nice. Welke DLC krijg je er bij dan? Ik krijg "The Naked City"

Link to comment
Delen op andere websites

Lang leve exclusive content bij pre-orders die na een paar maanden toch wel te downloaden zijn. :puh:

Ik ga hem zelf niet bij release halen, ook niet pre-ordered. Ik verwacht namelijk dat deze game omdat hij geen multiplayer heeft, en wel een lineair verhaal, en geen freeroam, toch vrij snel voor de helft van de nieuwprijs bij GameMania te koop zal zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie zegt dat het geen free-roam is?

Dit vind ik wel leuk:

Public Menace

Rack up $47,000 in penalties during a single story case.

The Moose

Tail Candy Edwards from the parking lot to her destination without using cover or going incognito.

Auto Collector

Drive 40 different vehicles.

Penalties = burges lastig vallen (lees: vermoorden) auto's stelen?

Je kan incognito gaan :D

Daat zijn dan nog niet eens alle auto's :D

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

De game zal ongetwijfeld wel wat free-roaming elementen bevatten maar daar gaat de game niet om draaien. Verder heb ik gelezen dat er niet veel in de stad is te doen, het gaat dus puur alleen om het oplossen van de cases en het verhaal daaromheen.

Ik ben het met Kai eens, "The Naked City" lijkt mij ook wel een interessante case. Dus die word het voor mij ook, kan niet wachten totdat de game thuis op de mat ligt. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Deze game heeft inderdaad geen free roam stukken, alleen het rijden naar de missies moet je zelf doen etc. Verder kun je in de game niet alles op eigen houtje bepalen, tot mijn grote spijt. Echt jammer dat ze dat er niet in hebben gedaan want dat is toch wel het succes van GTA. Oké, het is een game die totaal niet op GTA moet lijken, maar dat mag er toch echt wel in. Helaas ook geen multiplayer, iets dat ik zelf niet wist trouwens. Veel valt er natuurlijk ook niet te doen als deze game een multiplayer zou hebben, aangezien het hier gaat om detectives en niet om criminelen. Dan zouden de makers er wel erg veel aan moeten doen om zo'n game een multiplayermodus te geven. Impossible, denk ik.

Maar het wordt wel een topgame hoor, mooie acties, leuke missies. Trailers zeggen genoeg!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...