Jump to content

L.A. Noire


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 484
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    88

  • PrioX

    29

  • Bassieboy35

    29

  • Flokkert

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maar je kunt toch niet verwachten van Rockstar dat ze bij elk (ander) spel dan GTA, wat ze uitgeven of ontwikkelen een free-roaming optie toevoegen? Ik heb vernomen dat er wel degelijk een free-roam optie inzit, maar dat dit slechts enkel bedoel is voor het zoeken naar bepaalde clues. Maar ik zou het totaal niet erg vinden overigens, ben toch meer bezig met het hoofdverhaal dan dat ik de stad ga doorzoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het helemaal met je eens, als je een free roam game wil is het logisch dat je gewoon GTA of Saints Row koopt. Games die erom bekend staan. Maar niet elke R* game is free roam. Dit is een andere game, het heeft een ander doel dan GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg ook niet dat freeroam of niet voor mij doorslaggevend is voor de aanschaf van de game, ik zeg alleen dat ik de pre-order laat schieten. Ik zal het zeker wel eens kopen en spelen, maar de must have is er bij mij wel af als het geen freeroam heeft in de singleplayer. ^_^

(Of ik pre-order hem toch en verkoop hem na een week weer voor € 45,- bij de GameMania.. dat kan ook. :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Dit spel zal ik zeer zeker niet kopen bij het begin. Ten eerste omdat ik het geld niet heb, ten tweede omdat ik geen zin heb om 60 euro uit te geven aan een spel waar ik me niet zo lang aan zal vermaken.

Het spel zal vast heel leuk zijn, maar ik denk dat het een Heavy Rain-esque spel wordt. Alles heb je al gezien, spanning is eraf, dingen ontdekken zijn er mindere mate omdat je al ongeveer weet hoe alles moet. Het mysterieuze is er een beetje af. In een spel als IV is dat geen probleem, je hebt immers ook nog de singleplayer en free-roam om je er mee te vermaken, en dan ook nog een multiplayer. Een spel als dat is 60 euro waard. Een spel wat je na een weekje weer gezien hebt niet. En dat is het soort spel wat L.A. Noire wordt, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las vandaag dat LA Noire geen free roam word wat ik toch wel jammer vind. Het gaat zo een beetje op Mafia 2 lijken die een flop was. Ik vind gewoon dat je in dat soort games moet kunnen free roamen buiten de missies en niet missie-achter-missie moet doen om aan het einde niet eens verder te kunnen spelen na de storyline.

Top. Dan kunnen ze focussen op het verhaal en op de sfeer, wat ik in bijvoorbeeld GTA IV aardig miste. En Mafia 2 een flop? Wat is dat nu weer voor een conclusie? Ik snap sowieso niet dat je überhaupt zou verwachten dat Mafia 2 een freeroam-game zou worden à la GTA. Als je Mafia 1 gespeeld zou hebben dan zou je weten dat dat totaal niet het geval zou zijn. De focus van Mafia ligt nu eenmaal op het verhaal, realisme en sfeer. En wat zou je dan verwachten van freeroam? Lekker rondrijden in een wereld waar toch niet veel te doen is. Dan heb ik liever dat dat eruit gelaten wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens kan ik niet begrijpen waarom een aantal mensen Mafia 2 een flop vinden. Het verhaal was uitermate goed en de sfeer en setting waren grandioos. Ook hier werd de stad als achtergrond decor gebruikt voor het hoofdverhaal, wat dus ook waarschijnlijk het geval is bij L.A. Noire.

Er is niks mis met de sfeer van de game. Die is grandioos net zoals de setting, maar ik vond gewoon dat het snel uitgespeeld was.

Ik las vandaag dat LA Noire geen free roam word wat ik toch wel jammer vind. Het gaat zo een beetje op Mafia 2 lijken die een flop was. Ik vind gewoon dat je in dat soort games moet kunnen free roamen buiten de missies en niet missie-achter-missie moet doen om aan het einde niet eens verder te kunnen spelen na de storyline.

Top. Dan kunnen ze focussen op het verhaal en op de sfeer, wat ik in bijvoorbeeld GTA IV aardig miste. En Mafia 2 een flop? Wat is dat nu weer voor een conclusie? Ik snap sowieso niet dat je überhaupt zou verwachten dat Mafia 2 een freeroam-game zou worden à la GTA. Als je Mafia 1 gespeeld zou hebben dan zou je weten dat dat totaal niet het geval zou zijn. De focus van Mafia ligt nu eenmaal op het verhaal, realisme en sfeer. En wat zou je dan verwachten van freeroam? Lekker rondrijden in een wereld waar toch niet veel te doen is. Dan heb ik liever dat dat eruit gelaten wordt.

Ik heb het nogal overdreven dat Mafia 2 een flop was, maar ik irriteerde me aan het feit dat je non-stop de missies achter elkaar doet. Bij Mafia 2 was dat nogal snel uitgespeeld.

Ik wil La Noire niet persé als free-roam, maar ik wil na een missie/case niet meteen met een nieuwe beginnen, maar rustig aan doen. Naar wat ik hoor over de Grootte van LA en de spelduur van de game zit ik wel goed.

R* bevestigd dat de map van LA groter zal zijn dan de maps van GTA IV en Mafia 2 en de game zou 30/40 uur duren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...