Faenty. Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Maar dan zet hij er een kruisje achter wat fout betekent lulwut Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 The Naked City is even lang als andere cases, hoor. Ik heb 'm al uitgespeeld. En ik heb de dia's ook Kan ik wat met die dia's ? Ik denk dat die dienen voor de Badge Pursuit dinges. De foto's op de dia's onthullen dan de plekken waar je ze kunt vinden.. Denk ik Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Morgen eerste 2 uur vrij lekker weer wat cases oplossen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Ik heb morgen ook nog redelijk wat werk aan L.A. Noire. A Slip Of The Tongue nog doen en dan nog 5 cases met 5 sterren voltooien. Dit zijn vooral de eerste cases dus ook de makkelijkste (imo). Overigens heeft Rockstar weer een mooie artwork vrijgegeven. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Ik heb voor elke nog 3 sterren gehaald alleen lijkt het me minder leuk om het overnieuw te doen. Maar ik ga pitten ben namelijk moe. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Ik wil de 100% halen voor dit spel en de 5 sterren halen bij elke case is volgens mij wel vereist. Dus ik zal wel moeten Reageren
Flokkert Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Nou ik zeg binnenkort bye bye tegen L.A. Noire. Ik ga die game echt verkopen. In het begin vond ik hem echt geweldig, maar hij valt me toch vies tegen. Reageren
Flokkert Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Waarom dan? Omdat dat ik die Cases echt saai vind. Ik wou gewoon weer wat anders dan een Shooter. Dus ik dat dit lijkt me echt een geweldige game. Maar de Graphics vallen me ook tegen. Ik vind het ook niet m'n style game. Reageren
PowerPats Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Waarom dan? Omdat dat ik die Cases echt saai vind. Ik wou gewoon weer wat anders dan een Shooter. Dus ik dat dit lijkt me echt een geweldige game. Maar de Graphics vallen me ook tegen. Ik vind het ook niet m'n style game. Wat had je dan van de game verwacht ? Reageren
moechy Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Waarom dan? Omdat dat ik die Cases echt saai vind. Ik wou gewoon weer wat anders dan een Shooter. Dus ik dat dit lijkt me echt een geweldige game. Maar de Graphics vallen me ook tegen. Ik vind het ook niet m'n style game. Wat had je dan van de game verwacht ? Waarschijnlijk zo iets als Cluedo. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Over die grapichs ben ik het niet mee eens alleen het haar van de mensen is wel een beetje nep Reageren
Scarface92 Geplaatst: 25 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Over die grapichs ben ik het niet mee eens alleen het haar van de mensen is wel een beetje nep Dat heet: oog voor detail. Alles zag er rond die tijd anders uit, de voertuigen, haarstijl, kledingtype en alles wat daar mee heeft te maken. Verder heb ik de game vandaag uitgespeeld, nu maar beginnen aan de DLC "The Naked City". Heb er zin in. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 26 mei 2011 Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 Waar is het huis van phelps eigenlijk? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.