Jump to content

L.A. Noire

Recommended Posts

• Reacties 484
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

88

• PrioX

29

• Bassieboy35

29

• Flokkert

23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Verhoren is niet zo moeilijk hoor als je het door hebt. :puh:

Als je verdachte niet durft om in je ogen te kijken of rare trekjes in zijn gezicht heeft dan spreekt hij sowieso de waarheid niet.

Als je daar dan nog is bewijs van hebt dan kies je voor lie en toont hem het bewijs.

Heb je geen bewijs dan kies je voor 'doubt'.

Geplaatst:

Als je verdachte niet durft om in je ogen te kijken of rare trekjes in zijn gezicht heeft dan spreekt hij sowieso de waarheid niet.

Als je daar dan nog is bewijs van hebt dan kies je voor lie en toont hem het bewijs.

Bij homocide word dit toch moeilijk heur.

Geplaatst:

Ik vind dat goed meevallen ik zit nu daar al in de helft en heb nog niet teveel problemen gehad. :N

Geplaatst:

Ik vind dat goed meevallen ik zit nu daar al in de helft en heb nog niet teveel problemen gehad. :N

Welke kees?

Geplaatst:

Probleem is dat ik over het algemeen verkeerd bewijs kies.

Geplaatst:

Probleem is dat ik over het algemeen verkeerd bewijs kies.

Dat had ik vooral in het begin.

Geplaatst:

Naarmate je verder gaat ga je zien dat het bewijs makkelijk te achterhalen is. Alleen moet je wel alle clues vinden :)

Overigens heb ik alle cases op 5 sterren uitgespeeld nu en ik ben nu bezig aan de Street Crime Cases.. 21/40 in anderhalf uur :D

Geplaatst:

Ik ga voor de platina

Maar van die kranten snap ik het nog niet helemaal het gaat telkens over zo'n dokter maar soms denk ik dat hij de moordenaar is.

Geplaatst:

Daarom dat ik ze doe.. Anders laat ik zijmissies altijd achterwege :)

zij-missies kunnen ook een case zijn.

Geplaatst:

Mischien weet je het niet maar heel weinig van de zij missies zijn dus gewoon wat kortere casen en niet 2/3 minuten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...