Jump to content

L.A. Noire

Recommended Posts

Geplaatst:
Noteworthy changes and fixes include:

Implemented a handful of physics changes to prevent floating, falling and traveling outside the map

Improved crash handling

Fixed an issue where a clean installation interrupted by a Title Update would still show a "game data is corrupt and is being repaired" message (PS3 only)

Fixed an issue that prevented players from getting beyond Rank 19 in certain instances

Fixed an issue where case objectives might not appear in the notebook after replaying cases

Wou even weten hoe het was.. :puh:

• Reacties 484
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

88

• PrioX

29

• Bassieboy35

29

• Flokkert

23

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 weken later...
Geplaatst:

Deze kwam ik elders op het forum tegen, maar hij hoort natuurlijk ook in het L.A. Noire subforum.

Credits voor Tsirapo, die hem had gevonden.

Geplaatst:

Ik kwam dit tegen op youtube. :puh:

Die is leuk, en nog waar ook, in je boekjes zien je verdachten er altijd heel mooi uit. :puh:

Geplaatst:

Ik heb de storyline al een tijdje uitgespeeld, wilde 100% gaan halen maar komt er niet van. Lijkt me ook wel lastig al die voertuigen, die andere dingen vind je wel. :)

Als die naar de PC komt, dan hoop ik dat m'n PC 'm aan kan. Bedenk is wat de modders kunnen, ze kunnen 't vast veel leuker maken! Dat je gewoon altijd een wapen kan pakken, misschien politie achter jou aan en misschien wel een multiplayer mod.

• 1 maand later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

heb hem pas voor de pc maar hoe the hell moet het om iemand uithoren? ik maak steeds foute keuzes ... grrr kom gek van :s

Geplaatst:

heb hem pas voor de pc maar hoe the hell moet het om iemand uithoren? ik maak steeds foute keuzes ... grrr kom gek van :s

Je moet gewoon goed op hun gezichten letten. Als ze liegen zitten ze hele zenuwachtige bewegingen te maken met hun mond of ogen, je kunt eigenlijk al zien dat ze zich niet op hun gemak voelen. Je moet trouwens ook wat dingen onthouden, je hebt natuurlijk dat boekje maar je moet ook kunnen weten hoe je dingen aan elkaar kunt koppelen. Als iemand liegt heb je bewijs nodig om aan te tonen dat diegene liegt, je moet dus bijvoorbeeld kunnen aantonen dat een persoon wél met de zaak in aanraking is geweest met behulp van bijvoorbeeld een briefje waar de naam op staat van die persoon.

Geplaatst:

Deze kwam ik elders op het forum tegen, maar hij hoort natuurlijk ook in het L.A. Noire subforum.

Credits voor Tsirapo, die hem had gevonden.

Zat het filmpje te kijken. Ik kwam niet meer bij van het lachen.

Geplaatst:

LA Noire is een mooie game.

Tot je bij de case: The gas Men komt.

Vanaf dat punt wordt Cole door iedereen uitgekotst en mensen op straat spreken schande van je.

Dit vind ik een slechte opzet van verhaal. Hierdoor ben ik de motivatie kwijtgeraakt om verdere zaken te spelen.

Ik heb een gevoel van, dan krijgen jullie als LAPD ook maar het heen en weer.

Vind het een beetje jammer. En het wordt op den duur ook wel eentonig allemaal.

Toch gaat er voor mij dus niks boven GTA.

Geplaatst:

Voor sommige mensen geeft het misschien juist de motivatie om juist te bewijzen dat je het wel kan ondanks dat iedereen je kritiek geeft. :puh:

Maar ik raad je aan om het verhaal verder te spelen als je nog niet klaar bent, want het wordt wel beter.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...