Jump to content

gta wereld


nintendo5998

Recommended Posts

Hi,

Enkele jaren terug, voor gta online uitkwam, werd er gezegd dat ze van plan waren om alle maps van de huidige generatie ooit eens zouden samenvoegen.

Hiermee werd er denk ik bedoeld dat je van los santos naar liberty city en terug kon gaan naar wil.

Ik vroeg mij af of ze er nog iets over hebben gezegd?

wat denken jullie van dit idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij was dat een speculatie. Weet het niet zeker. Intussen is wel de volgende map door een fan gemaakt:

55c0d203db0c0.jpg

Als je goed kijkt zie je hier Vice City (Rechts onderin), Liberty City (IV-Era) (Rechts bovenin), San Fierro (rechts bovenin/midden), en Las Venturas (onderin in het midden).

Al zal dit waarschijnlijk gaan gebeuren, t zal altijd mooi zijn! :) Ik zou in ieder geval achter het idee staan!

Foto komt van The Lad Bible. :)

Uhh, R* had nimmer iets gezegd over dat ze de maps zouden samen gaan voegen. Zodoende gebruik je 'n ongeloofwaardige bron, aangezien jeberichtgeving. Alsnog zijn er vele(n) die erover speculeren, maar dat kan natuurlijk geen kwaad. :)

Ik ben de enige die een bron heeft gebruikt, en die heb ik er in geedit nadat ik jouw bericht had gelezen. Mocht deze post op mijn bericht gericht zijn, ik heb aangegeven dat het waarschijnlijk speculaties zijn, en dat het ook een fan-made map is. ;)

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Uhh, R* had nimmer iets gezegd over dat ze de maps zouden samen gaan voegen. Zodoende gebruik je 'n ongeloofwaardige bron, aangezien je

berichtgeving. Alsnog zijn er vele(n) die erover speculeren, maar dat kan natuurlijk geen kwaad. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij was dit een speculatie. Weet het niet zeker. Intussen is wel de volgende map door een fan gemaakt:

Als je goed kijkt zie je hier Vice City (Rechts onderin), Liberty City (IV-Era) (Rechts bovenin), San Fierro (rechts bovenin/midden), en Las Venturas (onderin in het midden).

Al zal dit waarschijnlijk gaan gebeuren, t zal altijd mooi zijn! :) Ik zou in ieder geval achter het idee staan!

Wow, die is wel gaaf gemaakt :klap:
Link to comment
Delen op andere websites

http://kotaku.com/5968162/rockstar-wants-to-connect-all-the-grand-theft-auto-cities-in-one-big-world

dit is niet de link waar ik het over heb. maar het komt er op neer dat ze het idee wel hadden toen en het hadden getest in de vorige generatie gta.

Het zou me niet verwonderen als ze binnen enkele jaren (hopelijk korter :puh:) met dit idee ineens afkomen

Link to comment
Delen op andere websites

"... at some point we would like to have one big world containing all our cities and let the player fly between them and revisit their favorite areas, and in that context reimagining Vice City would be very interesting."

"reimagining Vice City would be very interesting."

GTA:VI spoiler? :O

Begrijpend lezen Ezra.

Lezen is lastig, begrijp dat nou eens... :7

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Wow, die is wel gaaf gemaakt :klap:

Dit.

Hopelijk komt dit in de toekomst naar GTA. Mijn verwachtingen zijn er wel, maar ik denk dat dit pas over tientallen jaren wordt uitgevoerd. Volgens de volgordes van de GTA-serie is Vice City aan de beurt. Hopelijk kunnen ze die ook weer zo onwijs groot maken als de map van GTA V. Dat zou awesome zijn. Dit is uiteraard slechts speculatie, maar gaaf zou het wel zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Sam Houser (?!) had het erover dat zoiets vet zou zijn en dat zoiets in de toekomst mogelijk zou kunnen worden (Nog niks is zeker! Mocht dit komen, dan duurt het nog wat jaren)

Al zie ik dit zelf niet (zosnel) gebeuren, zou dit toch heel erg vet zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...