_Night-Men_ Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Zeer interessante hobby. Het enige echt verlaten pand dat ik me hier kan heugen is dat van de kruitfabriek in de Kollumerwaard, maar ik ben daar zelf nooit op het terrein wezen kijken. Tegenwoordig is het in handen van een projectontwikkelaar, die al zo'n 10 jaar probeert om er een vakantiepark te bouwen, maar tot enkele jaren terug lag hij nog overhoop met Staatsbosbeheer. Volgens mij is de situatie nog nooit veranderd. Wel was er tot 2009 nog vanalles te vinden, zelfs kruit Reageren
NicolaB Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Zeer interessante hobby. Het enige echt verlaten pand dat ik me hier kan heugen is dat van de kruitfabriek in de Kollumerwaard, maar ik ben daar zelf nooit op het terrein wezen kijken. Tegenwoordig is het in handen van een projectontwikkelaar, die al zo'n 10 jaar probeert om er een vakantiepark te bouwen, maar tot enkele jaren terug lag hij nog overhoop met Staatsbosbeheer. Volgens mij is de situatie nog nooit veranderd. Wel was er tot 2009 nog vanalles te vinden, zelfs kruit Zeer interessant stukje Night-Men Ey Zonneschijntje, heb je ook ooit wel eens geïnteresseerd in de Ghost-stations van de London Subway of Pripyat? Als ik dan verlaten dingen moet noemen, die mij interessseren dan zijn het die 2 dingen wel Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 15 september 2015 Rapport Geplaatst: 15 september 2015 als je een goede schep meeneemt, dan ligt er nog ergens een nazi trein onder de grond in polen, als ze hem opgegraven hebben ga ik wel een keer daar kijken, mega interessant. http://www.nu.nl/buitenland/4115035/mysterieuze-nazitrein-gevonden-in-polen.html dat is pas echt 70 jaar ongeschonden opgeborgen Reageren
Zonneschijntje Geplaatst: 19 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2015 Ey Zonneschijntje, heb je ook ooit wel eens geïnteresseerd in de Ghost-stations van de London Subway of Pripyat? Als ik dan verlaten dingen moet noemen, die mij interessseren dan zijn het die 2 dingen wel Ooit zullen wij er heen gaan. Best duur en erg ver weg! als je een goede schep meeneemt, dan ligt er nog ergens een nazi trein onder de grond in polen, als ze hem opgegraven hebben ga ik wel een keer daar kijken, mega interessant. http://www.nu.nl/bui...n-in-polen.html dat is pas echt 70 jaar ongeschonden opgeborgen Vet zeg! Zou wel leuk zijn als ze het snel opgraven! Ik ben bezig om meer Foto's toe te voegen! Reageren
Zonneschijntje Geplaatst: 4 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2015 Eindelijk nieuwe Foto's van mij Lijkenhuis _______________________________________________________ Kurhotel _______________________________________________________ Theater _______________________________________________________ Powerplant _______________________________________________________ Ziekenhuis Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 14 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2015 Ik blijf het fascinerend vinden. Ook nu weer komt bij mij de vraag naar boven, waarom laten mensen het zo achter? De spullen die er nog staan, waarom zijn die niet meegenomen? Wat ik wel bijzonder vind; het lijkt er op dat de liften in het ziekenhuis het nog gewoon doen. Testen jullie dat soort zaken ook, of blijf je overal van af? Reageren
Visser23 Geplaatst: 15 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2015 Dit zijn inderdaad weer fantastische foto's. En wat een avontuur lijkt het me om daar binnen te zijn. Want kom op, een lijkenhuis welke ook nog verlaten is, zou ik niet graag naar binnen willen. Puur van uit het principe alleen al. En zoals Guard zegt, al die spullen en apparatuur wat er nog staat. Waarom staat dat er nog? Heel apart. Reageren
Zonneschijntje Geplaatst: 14 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2016 (bewerkt) Ik blijf het fascinerend vinden. Ook nu weer komt bij mij de vraag naar boven, waarom laten mensen het zo achter? De spullen die er nog staan, waarom zijn die niet meegenomen? Wat ik wel bijzonder vind; het lijkt er op dat de liften in het ziekenhuis het nog gewoon doen. Testen jullie dat soort zaken ook, of blijf je overal van af? De meeste spullen worden verkocht en naar Afrika of andere arme landen gebracht. Soms zijn spullen "te slecht"of al te oud om ermee verder te kunnen gaan. Rontgenapperten en dergelijks mag niet verkocht worden, omdat de stralenlast te hoog is. Ik test wel bepaalde spullen, maar ja, Ik heb een beetje kennis erover en kan het gewoon niet laten. Dit zijn inderdaad weer fantastische foto's. En wat een avontuur lijkt het me om daar binnen te zijn. Want kom op, een lijkenhuis welke ook nog verlaten is, zou ik niet graag naar binnen willen. Puur van uit het principe alleen al. En zoals Guard zegt, al die spullen en apparatuur wat er nog staat. Waarom staat dat er nog? Heel apart. Het blijft altijd spannend en leuk. Vlak voor oud en nieuw zijn wij in een heel leuk ziekenhuis geweest. Heb me foto's nog niet bewerkt. Maar er stond zomaar een deur open. Alles deed het nog. Lichten, water, verwarming. Je had zomaar een foto van je lichaam kunnen maken. En lijkenhuis is best wel apart qua Sfeer. Ik zelf vindt het een naar sfeer, alleen de gedachten, dat er echt ooit iemand dood heeft gelegen. Ik werk in de Zorg, zie best wel vaak overledene mensen. Maar een lijkenhuis is toch anders. Bewerkt: 14 januari 2016 door Zonneschijntje Reageren
ERRWINS Geplaatst: 15 januari 2016 Rapport Geplaatst: 15 januari 2016 Misschien is dit wel even leuk om te checken. Reageren
Zonneschijntje Geplaatst: 15 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2016 Daar kwam ik vandaag al via NOS tegen, ziet er echt best vet uit, het is gewoon echt alles zo hoe het was. Dat maakt het weer super vet. Wat helaas jammer is, dat het via NOS best wel populair wordt, er zullen binnenkort koperdieven enz komen. Reageren
RUBENN Geplaatst: 15 januari 2016 Rapport Geplaatst: 15 januari 2016 Ik had al eerder wat foto's van het interieur gezien, maar deze nog niet, erg indrukwekkend! :o Reageren
Michael Geplaatst: 21 januari 2016 Rapport Geplaatst: 21 januari 2016 Ziet er zoals gewoonlijk er weer heel netjes uit! Echt heel mooi. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 9 februari 2016 Rapport Geplaatst: 9 februari 2016 Misschien is dit wel even leuk om te checken. Deze is wat dichter bij huis. Hetzelfde geldt voor Het Land van Ooit en Verkeerspark Assen. Raar dit zelfs in Nederland gebeurt. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 11 februari 2016 Rapport Geplaatst: 11 februari 2016 (bewerkt) Heerlijk dit zeg! Heel interessant en prachtig gefotografeerd Ben nu bijna geneigd om dit ook te gaand doen Is orteca jouw account? Bewerkt: 11 februari 2016 door KoningJesper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.