super_senne Geplaatst: 12 september 2015 Rapport Geplaatst: 12 september 2015 (bewerkt) Wat voor een ding in een (oude) game weekt nu nog voor jou nostalgies? Voor mij is het de theme song uit battlefield 1942 Nog net die tijd meegemaakt... Bewerkt: 12 september 2015 door super_senne Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 12 september 2015 Rapport Geplaatst: 12 september 2015 Nog net die tijd meegemaakt... Ik wist niet dat jij van voor 1942 bent, Senne. Ik had je iets jonger ingeschat Reageren
NicolaB Geplaatst: 12 september 2015 Rapport Geplaatst: 12 september 2015 Die soundtrack van bf1942 luister ik nog steeds vaak. Prachtig orkestraal nummer. Voor mij zijn het games zoals A2 Racer, need for speed 2 en GTA 1 die me echt aan vroeger doen denken. Ook games als Age of Empires en Red Alert 1 kunnen wel op dat lijstje staan. Om een of andere manier heb ik consolegames nog nooit zo leuk gevonden. Vandaar begon mijn echte gametijdperk ook pas toen ik een PC kreeg met games erop Reageren
Michael Geplaatst: 13 september 2015 Rapport Geplaatst: 13 september 2015 Rayman, Crash Bandicoot, Grand Theft Auto, The Sims. The Sims heb ik echt belachelijk veel gespeeld, ik heb nog ergens The Urbz liggen waar ik ook nog nu soms mezelf uren mee kan vermaken. Reageren
Dexist Geplaatst: 13 september 2015 Rapport Geplaatst: 13 september 2015 Soortgelijk topic http://www.gtaforum.nl/topic/133595-jouw-favoriete-retro-game/ Maar Spyro the Dragon is toch wel een nostalgisch spel voor mij, was een van de eerste games die ik had voor de ps1 Veel gespeeld. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 13 september 2015 Rapport Geplaatst: 13 september 2015 Echt nostalgisch is toch de eerste Super Mario Bros. Mijn gaming-geschiedenis begon met een NES, SMB en Duck Hunt. Soortgelijk topic http://www.gtaforum.nl/topic/133595-jouw-favoriete-retro-game/ Ach, er zit toch wel een verschil tussen wat je de beste retro-game vindt en wat je nostalgisch vindt Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 13 september 2015 Rapport Geplaatst: 13 september 2015 (bewerkt) . Bewerkt: 23 december 2020 door .PhoeniX. Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 13 september 2015 Rapport Geplaatst: 13 september 2015 nostalgisch: http://static.geekweek.pl/cms/2014/04/gb-1-460x636.jpg ik heb er nog 1 liggen, met mario daarnaast nog nostaligscher: duke3d op mijn 1e PC (commodore 64) was er een soort bubble bobble, duurde een eeuwigheid om met cassettes het spel te laden.. Reageren
Dexist Geplaatst: 13 september 2015 Rapport Geplaatst: 13 september 2015 (bewerkt) Echt nostalgisch is toch de eerste Super Mario Bros. Mijn gaming-geschiedenis begon met een NES, SMB en Duck Hunt. -plaatje- Aah smb Die had ik op de gameboy. Ik had helaas nooit een NES of SNES voor mijzelf,wel bij vrienden. Prachtige tijden waren dat En nu vrolijk verder met Mario Maker . Bewerkt: 13 september 2015 door Dexist Reageren
FlexxNL Geplaatst: 13 september 2015 Rapport Geplaatst: 13 september 2015 Wat ik erg mooi vond en nog wel is mario bros echt veel gespeelt en rayman op de PS1 Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 13 september 2015 Rapport Geplaatst: 13 september 2015 Vooral de GTA-reeks, maar ook spelletjes op de Nintendo Gameboy Advanced SP. Dan had ik van die kaarten waar 100 spelletjes op stonden zoals: Aladin, Rayman en Circus Charlie Ook The Sims-serie en vooral The Sims 1 en 2 heb ik me heel veel uren mee vermaakt. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 13 september 2015 Rapport Geplaatst: 13 september 2015 Voor mij gelden vooral games als Mario, Donkey Kong, GTA III & SA en natuurlijk Pokémon als een van mijn nostalgische games. Geweldig om sommigen van tijd tot tijd nog eens te spelen. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 13 september 2015 Rapport Geplaatst: 13 september 2015 Super Mario Bros 3 Ik speelde altijd die Battle Mode tegen mijn zus. Wij lieten dan de laatste enemy (blauw) leven om vervolgens te kijken wie dat het langst vol kon houden. Reageren
Beltie Geplaatst: 13 september 2015 Rapport Geplaatst: 13 september 2015 Zover wat ik me nog kan herinneren speelde ik: Keen Misschien klinkt dit voor sommige onder ons wel bekent in de oren Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 september 2015 Rapport Geplaatst: 13 september 2015 (bewerkt) Rollecoaster Tycoon! *surprise* Ook hadden we rond m'n 7e de N64 van m'n oom in huis, en daarop speelde ik, voor zolang het mocht, Super Mario N64! Wist natuurlijk niet wat ik moest doen, maar dat maakt niet uit... Bewerkt: 13 september 2015 door Ezra24rct3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.