Jump to content

film maken met meerdere spelers (kan dat?)


zwft

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik neem GTA V op en maak er filmpjes van.

Nu vraag ik me af of je met meerdere spelers samen kunt spelen en allemaal kunt opnemen.

Dit met het doel om de beelden van verschillende spelers bij elkaar te voegen en te monteren.

Op die manier zou je veel meer karakters in je films kunnen gebruiken.

Groetjes,

zwft

Link to comment
Delen op andere websites

Als iedereen opnameapparatuur/software heeft, kan dat. :)

Of iedereen de R* Editor ;)

Dank voor jullie reacties. Ik gebruik nu ook de Rockstar Editor om mee op te nemen. De minimap en andere zaken blijven dan uit beeld. Bovendien zijn de camera standpunten soms interessant. Daarna monteer ik de boel in Video Studio Pro. Ik merk dat ik het leuk vind om filmpjes te maken van het spel. Machinima heet dit officieel. Je bent natuurlijk nogal beperkt, vooral in de bewegingen en de spraak van de karakters, maar er kan ook veel wel. Interactie tussen karkaters is natuurlijk interessant als je een wat serieuzere film wilt maken. Ik denk wel dat er mensen zijn die dat leuk vinden om te doen... maar hoe vind ik ze? Dit bericht plaatsen is een eerste stap maar ik hoor graag of iemand hier ideeen heeft hoe ik in contact kom met mede enthousiastelingen.

Als jullie het leuk vinden. Ik heb 2 korte filmpjes gemaakt. Eentje zonder de Rockstar Editor en eentje met:

Reacties over hoe ik in contact kan komen met anderen die ook dit soort filmpjes maken zijn welkom!

Groetjes,

Paul

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...