Flitskikker Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 (bewerkt) [table=header]|Max Payne 3 |Uitgever / Ontwikkelaar: Rockstar Games |Uitgavedatum: TBA |Genre: Other Shooters |Spelers: Onbekend |Ook beschikbaar voor: PS3, XBOX 360 |Adviesleeftijd: Onbekend |Website: www.rockstargames.com/maxpayne3[/table] Spelinformatie The gritty and action-packed Max Payne series returns for a third iteration. Spelvideo This is an unofficial teaser trailer supplied by unofficial means to supply all of you with some fairly official pain. 0:33 Systeemeisen Er zijn op het moment geen systeemeisen voor dit spel beschikbaar. Spelinfo en media © Rockstar Games. Spelinformatie door Metacritic.com. Alle andere merken, handelsmerken en logo's zijn eigendom van hun rechthebbende eigenaren. Alle rechten voorbehouden. Bekijk Max Payne 3 op Flitskikker InfoTool Online. Max Payne 3 is al een paar keer uitgesteld en de daadwerkelijke release date ervan is verdwenen. Deze game was dus bijna voor dood verklaard. Vanochtend heeft Rockstar uit het niets ineens twee nieuwe screenshots van Max Payne 3 getweet met de boodschap, hij komt eraan!http://twitter.com/#!/RockstarGames/status/53094164606365696 Bron: http://www.gamekings.tv/nieuws/max-payne-3-nieuwe-screenshots/ Een Rockstar game, en voor de PC, daar ga ik dus wel even naar kijken. (Ik heb de vorige delen niet gespeeld.) Wat vinden jullie? Bewerkt: 6 oktober 2015 door Visser23 400 topics samengevoegd Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 (bewerkt) mooi gedaan alleen kan er niet zoveel over zeggen omdat het helaas geen gameplay is. Maar ziet er mooi uit. Bewerkt: 30 maart 2011 door bassieboy35 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 Ik heb nooit een max payne game gespeeld, maar het lijkt me leuk deze aan te schaffen Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 Heb max payne 2 gespeeld en vond die erg leuk, als deze er een beetje goed uit ziet koop ik hem ook. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 Erg leuk dat we eindelijk weer eens wat horen over deze game. De screens zijn echt van een hoge kwaliteit, had ook niet anders verwacht van Rockstar. Ik heb in het verleden wel eens Max Payne 1 en 2 gespeeld bij een kennis en dat beviel me wel. De sfeer was erg goed, en met name de gameplay. Vooral de slow-motion schiet en ren bewegingen vond ik erg vet. Ik ben benieuwd naar dit derde deel, laat maar komen! Reageren
PrioX Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Geplaatst: 1 april 2011 Wat heb ik toch lang op dit spel gewacht! Hopelijk krijgen we hem eind 2011 in de winkels te zien. Ik heb deel 1 en 2 gespeeld en die waren top voor die tijd. En ik denk dat het niet slechter zal worden. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Geplaatst: 3 april 2011 Is de film max payne gebaseerd op het spel? Reageren
Flokkert Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 (bewerkt) Bewerkt: 6 april 2011 door Flokkert Reageren
PrioX Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 (bewerkt) Edge Magazine's Max Payne 3 Cover Story [table=header] UPDATE: [/table] Bewerkt: 22 april 2011 door PrioXCoMBo Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Volgens deze lijst van de Bart Smit komt hij 1 oktober. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Dat lijkt me niet.. Dan zou Rockstar Games toch onderhand wel een trailer hebben gepost? Reageren
PrioX Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 Max Payne 3 komt uit in maart 2012 > Bron < Reageren
commando Geplaatst: 9 september 2011 Rapport Geplaatst: 9 september 2011 (bewerkt) ben benieuwd... ik vond het grauwe van de Max Payne games erg mooi... http://www.youtube.com/watch?v=omQ-7wZTXvI Bewerkt: 9 september 2011 door commando Reageren
PrioX Geplaatst: 9 september 2011 Rapport Geplaatst: 9 september 2011 De eerste Max Payne 3 Trailer komt volgende week woensdag 14 september 2011! Bron Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.