Jump to content

Max Payne 3


Flitskikker

Recommended Posts

Dan Houser over multiplayer in MP3 en games die er na komen @ IGN

In het kort:

Spelers die voor de multiplayer van Max Payne 3 een zogeheten Crew oprichten, een groep van meerdere spelers die met elkaar samenwerken, kunnen hier ook in de multiplayer van Grand Theft Auto V gebruik van maken. Dit zegt de vice president van Rockstar Games, Dan Houser, in een interview met IGN.

De Crews zijn een verlengde van Rockstars online service Social Club en gaan volgens Houser "verder dan wat mogelijk is via het gebruik van Xbox- en PlayStation 3-vriendenlijsten. Je aansluiten bij Crews heeft zowel in-game voordelen als voordelen buiten de game." Een voorbeeld van een in-game-voordeel is dat spelers extra ervaringspunten verdienen wanneer zij een persoon van bijvoorbeeld een rivaliserende Crew aanmerken als doelwit en vervolgens doden.

Rivaliteit

De Crews spelen een rol in een van de multiplayermodi in Max Payne 3, Gang Wars. De verschillende groepen spelers kunnen ervoor kiezen om het tegen andere Crews op te nemen of allianties te sluiten. Informatie over deze allianties wordt bijgehouden en gaat ook mee naar toekomstige games van Rockstar. Spelers die bij elkaar in een lobby komen en in dezelfde Crew blijken te zitten, worden automatisch in één team gezet. Wanneer er in een multiplayersessie iemand van een vijandige Crew wordt afgemaakt, telt dit mee voor de onderlinge verhoudingen tussen twee Crews.

Deze overkoepelende multiplayerfunctionaliteiten zijn belangrijk voor Rockstar, stelt Houser. "Bij het maken van Crews via de Social Club, zullen de Crews die je in Max Payne 3 maakt beschikbaar zijn voor Grand Theft Auto V vanaf de eerste dag. Dit maakt deel uit van ons grotere plan om de multiplayer dieper en rijker te maken dan wat momenteel beschikbaar is. Makkelijker toegankelijk voor de nieuwkomer en meer belonend voor de hardcore groep."

[table=header]Edit[/table]Lees ik net dat er al een heel topic over bestaat... :bonk: Nou ja, staat het nu in ieder geval ook in het MP3-topic.

Bewerkt: door Guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 216
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    18

  • Sjaakswabber

    16

  • GuitarGuy666

    12

  • Sammie_GTA

    12

Deze topic mag gesloten worden omdat ik alle Trailers in 1 topic heb gedaan namelijk --> HIER <--

ik heb dat gedaan omdat er meer trailers komen en het overzichtelijker is als het in 1 topic zit

mijn escuus hiervoor, ik zal het in de toekomst meteen goed doen

>>> Door Svenie: Gelieve indien je een apart topic over Max Payne 3 aanmaakt, volgende tag voor de titel van je topic te plaatsen: [MP].<<<

*Zal ik doen bedankt..ben nieuw ^_^ *

>>> Door Svenie: Geen probleem, ik maak je er alleen even attent op.<<<

Bewerkt: door JFun-Productions
Link to comment
Delen op andere websites

De MPK is nu al mijn favoriete wapen, deze ziet er erg vergelijkbaar uit met een MP5. Kortom dat wapen schiet heerlijk weg, alleen je zal zelf vast geen wapen kunnen kiezen om mee te schieten. Deze word per missie voor je bepaald denk ik, wel kun je natuurlijk wapens op rapen. Maar dat zijn meestal standaard geweren als een korte loop shotgun AK-47 handgun enzovoort. Ik ben benieuwd wat voor explosieven er in Max Payne 3 zullen zitten, ik zag molotov cocktails voorbij gaan in deze trailer. Maar toch hoop ik ook op flash bangs, harstikke handig voor een kleine ruimte met een hoop vijanden leeg te ruimen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een datum bekend voor de trailer: morgen om noon Eastern (16u geloof ik, behalve als het een uur meer of minder is met het zomeruur nu.)

Het zal 18u zijn geloof ik

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Het is een shooter. Ik heb de eerste een beetje gespeeld en er zit echt wel een goed verhaal in. De sfeer is ook perfect, aangevuld door de muziek. En dan die stem... Het past gewoon allemaal perfect. Dan nog beseffen dat MP3 zoveel beter moet zijn.

Het is dus een shooter, waarbij het verhaal wordt verteld in noir-style.

Zelf ben ik geen shooterfan, maar het verhaal spreekt me toch erg aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is Max Payne eigenlijk voor type game :bonk: Had nooit intresse om te kijken want dacht dat het een oersaaie game was.

Max Payne 3 is een verhalende shooter met bullettime aktie elementen erin, bij vele games is bullettime een kleine toevoeging zoals bijvoorbeeld het Breachen in Call of Duty. Maar bij Max Payne 3 is het een groot gameplay element die zich telkens herhaalt, niet iedereen is fan van bullettime. Maar Max Payne 3 is wel wat meer tegangbaar voor nieuwkomers.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze topic mag gesloten worden omdat ik alle Trailers in 1 topic heb gedaan namelijk --> HIER <--

ik heb dat gedaan omdat er meer trailers komen en het overzichtelijker is als het in 1 topic zit

mijn escuus hiervoor, ik zal het in de toekomst meteen goed doen

Bewerkt: door JFun-Productions
Link to comment
Delen op andere websites

Vette wapens, vooral die laatste paar guns spreken mij erg aan. Alleen ik ben bang dat de singleplayer niet langer duurt dan een uur of 6, aangezien je in iedere trailer dezelfde gebieden tegen komt. Maar dat neemt niet de ervaring weg van de singleplayer, dus zal ik Max Payne 3 wel zeker 3 keer uit spelen in een jaar tijd. Hopelijk zit er net als in Mafia 2 chapter select in, zo dat je ook je favoriete missies kunt herhalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vet. In die andere Max Payne's heb je volgens mij maar 3 soorten shotguns. (Tijd niet gespeeld :puh: )

Misschien betekend dat dat we echt veel wapens hebben van een soort. Meer pistolen, SMG wapens. Rifle's. :D Heb echt zin in dat spel :)

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben al een algemeen Max Payne 3 topic, namelijk hier. Ik denk dat je het beter daar had kunnen plaatsen.

>>> Door Svenie: Maakt in principe niet zoveel uit. Zolang er maar een correcte tag voor de topicnaam staat zijn we al tevreden.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

En vandaag de PC Systeem Specificaties:

Max Payne 3 PC System Specifications

Operating System:

Windows 7 32/64 Service Pack 1, Windows Vista 32/64 Service Pack 2, Windows XP 32/64 Service Pack 3

Processor:

Intel Dual Core 2.4 GHZ - i7 3930K 6 Core x 3.06 GHZ / AMD Dual Core 2.6 GHZ - FX8150 8 Core x 3.6 GHZ

RAM:

2GB - 16GB

Video Card:

NVIDIA® 8600 GT 512MB VRAM – NVIDIA® GeForce® GTX 680 2GB VRAM / Radeon HD 3400 512MB VRAM - Radeon HD 7970 3GB VRAM

Sound Card:

100% Direct X 9.0 compatible – Direct X 9.0 compatible supporting Dolby Digital Live

HDD Space:

35 GB

DVD Drive

Please refer to your hardware manufacturer and www.rockstargames.com/support for current compatibility information. Some system components such as mobile chipsets, integrated, and AGP graphics cards may be incompatible. Unlisted specifications may not be supported by publisher.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...