Jump to content

3L1077

Recommended Posts

jAulwjH.png

Wie is er hier allemaal bekend met Rainmeter? Als je altijd al gedroomd hebt van dat perfecte bureaublad, met al die snufjes, klokken, knoppen, en andere sexy dingen, dan ben je op zoek naar Rainmeter.

Rainmeter is een tool die je in staat stelt 'skins' op je bureaublad te laden. De mogelijkheden zijn eindeloos, aangezien skins gebaseerd zijn op 'gemakkelijke' code. Als je er mee weg bent kun je letterlijk alles mee doen.

Wat ik tot nu toe al heb gedaan met rainmeter:

LRLzN8t.png

Alle icoontjes zijn hier klikbaar, en wanneer je erover hovert, lichten ze ook op. Ze leiden natuurlijk naar de programma's. Ben ook nog van plan er een paar vierkantje icoontjes bij te voegen voor mijn meestgebruikte mappen.

^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het een tijdje gebruikt, maar veel meerwaarde had het voor mij niet want het bureaublad zie ik nauwelijks.

Haha, ik vrees dat dat ook wel een beetje een fataal feit is voor al het werk dat ik gestoken heb in die klikbare icoontjes... Windows-toets en drie eerste letters van je programma intypen + 'enter' is namelijk iets sneller... puh2.gif De linkerkant is wel handig tijdens het gamen, altijd lekker overzichtelijk de tijd naast je!

Ik heb het op mijn vorige laptop een lange tijd gebruikt. Maar W8 is net zo overzichtelijk vind ik, dus het had geen meerwaarde meer.

Het voordeel is de persoonlijkheid erin hé. Ik heb bovenstaande wallpaper zo persoonlijk gemaakt, dat je 'm bijna niet kunt namaken. Ik ben degene die gekozen heeft voor rechthoeken van 100x180. Ik ben de gene die gekozen heeft voor het font Geometra. Ik ben degene die gekozen heeft voor de kleurcategorieeën, etc... Da's het leuke, de unieke kant eraan.

EDIT: Ohja, bijna vergeten. De linkerkant weergeeft elke dag een andere quote met auteur. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...