Jump to content

[Online: TH] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

En waarom zou je geld uitgeven aan een huis in gta ?wat zijn hier de voordelen van..

En is de turbo bug al gefixt.

Wanneer je in je huis spawnt, kun je gemakkelijk bij je garage. Ook kun je je vrienden uitnodigen om over te komen, waarna je een leuke stripster belt. In de toekomst is je appartement nodig voor het organiseren van Heists (geloof ik).

Nog niets over bekend.

Voor de heists is een high en apartment nodig(met heist room/planning board).. Dus een huisje in Grapeseed of Paleto Bay is in het begin jammer geld. Als je geen high end Apartment kan betalen zou ik gewoon een 10-car garage kopen en verder sparen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 471
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    51

  • nolms

    38

  • ERRWINS

    35

  • FlexxNL

    25

Welk wapen is het beste voor Survival enso gebruik nu de Combat MG maar misschien zijn er sinds begin vorig jaar betere wapens bij gekomen met de DLC's

carbine rifle of bullpup zijn de beste rifles.. voor survival voldoet een combat mg ook, lekker zwaar geluid! voor dm/tdm zou ik de carbine gebruiken
Link to comment
Delen op andere websites

Als je verschillende soorten races doet met telkens verschillende voertuigen, heeft dat invloed op het unlocken van engines, brakes en turbo of moet je echt met een bepaald soort auto racen om het voor die te unlocken. Dus bijvoorbeeld ik race alleen maar met een Adder, dan unlock ik alleen maar die dingen voor supercars?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was in het verleden niet zo AXIO.

Dit unlockte je toen voor alle soorten voertuigen. Ik denk niet dat ze dit gepatched hebben.

Dus ik kan nu lekker racen zonder me zorgen te maken over met welk voertuig ik het doe?

je unlocked ze voor alle voertuigen.. dus gewoon de voertuigen gebruiken die je wilt!
Link to comment
Delen op andere websites

de ratloader werkt nog steeds. heb hem gister geprobeert enzie hier het resultaat. dit is wel op ps3 uitgeprobeert

Op de PS4 werkt het als goed is ook, had een tijdje terug deze bug maar dan ongewild met de Panto en zijn voorbumper dat deze weg was.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...