Jump to content

[Online: TH] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 471
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    51

  • nolms

    38

  • ERRWINS

    35

  • FlexxNL

    25

de armored kuruma kost 525.000 en is veel beter bepantserd dan de normale kuruma nadat je er zelf armor opzet.

tijdens missies kun je gewoon erin blijven zitten en bv in rooftop rumble die garage inrijden en iedereen dood schieten met je ap pistool zonder zelf geraakt te worden.

nadeel is wel dat je er geen sticky's uit kunt gooien.

Link to comment
Delen op andere websites

de armored kuruma kost 525.000 en is veel beter bepantserd dan de normale kuruma nadat je er zelf armor opzet.

tijdens missies kun je gewoon erin blijven zitten en bv in rooftop rumble die garage inrijden en iedereen dood schieten met je ap pistool zonder zelf geraakt te worden.

nadeel is wel dat je er geen sticky's uit kunt gooien.

Pardon, $525,000 inderdaad. Ik had de gewone Kuruma prijs.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet ze op volgorde doen voordat je er eentje kan kiezen. Eenmaal je ze allemaal hebt gedaan krijg je de mogelijkheid om er eentje naar keuze op te starten.

Bewerkt: door skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Nadat je een Heist Finale hebt voltooid als leider, kan je die heist herspelen voordat je alle Heists hebt gedaan. Dit kan je doen door Lester te bellen en dan te kiezen voor "Replay Heist" en dan de heist selecteren die je nog een keer wilt doen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

He ik weet even niet waar ik het anders moet vragen dus sorry alvast.

Maar wie kan me helpen ik zit elke keer alleen in een sessie en als ik dan een nieuwe sessie join en er zitten mensen dan zijn hun ook snel weg en die xeggen dat ik de sessie verlaat. En heb vaak staan connection lost due. Terwijl me internetverbind goed is. Dit is zo irritand

Link to comment
Delen op andere websites

He ik weet even niet waar ik het anders moet vragen dus sorry alvast.

Maar wie kan me helpen ik zit elke keer alleen in een sessie en als ik dan een nieuwe sessie join en er zitten mensen dan zijn hun ook snel weg en die xeggen dat ik de sessie verlaat. En heb vaak staan connection lost due. Terwijl me internetverbind goed is. Dit is zo irritand

Ik denk toch dat het dan aan jou verbinding ligt.

Hoe ben je verbonden met internet? draadloos of bedraad.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je daar zo vaak last van hebt, dan kan je het best de DNS instellingen veranderen naar: 8.8.4.4 en 8.8.8.8.

(Weet niet dat het in de goede volgorde staat :$)

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Als je daar zo vaak last van hebt, dan kan je het best de DNS instellingen veranderen naar: 8.8.8.8 en 8.8.4.4.

(Weet niet dat het in de goede volgorde staat :$)

nu staat het wel in de goede volgorde

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...