Jump to content

[Online: TH] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

Is dat zo'n potloodventer jas? :7

Ja :7

Een trenchcoat is een jas, die klaarblijkelijk (volgens hem) een seriemoordenaarsaanblik geeft ;)

Volgens mij heb ik op twitch of zo wel eens iemand met zo een lange jas gezien. Maar weet het niet zeker. Gewoon de winkel in en alle jassen langs lopen :)

/edit: nope zijn er niet. Denk dat ik aan RDR dacht.

:(

Maar bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 471
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    51

  • nolms

    38

  • ERRWINS

    35

  • FlexxNL

    25

Hoi,kan iemand me dit probleem uitleggen: ik heb xbox live gold gekocht zodat ik gta V online kan spelen maar ik moest eerst nog allemaal updates doen maar nu kan ik de Heist update niet doen terwijl ik nog 5,0 gb vrij op me harddisk Kan iemand me uitleggen hoe dat kan.

Groetjes gtaVbaas

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,kan iemand me dit probleem uitleggen: ik heb xbox live gold gekocht zodat ik gta V online kan spelen maar ik moest eerst nog allemaal updates doen maar nu kan ik de Heist update niet doen terwijl ik nog 5,0 gb vrij op me harddisk Kan iemand me uitleggen hoe dat kan.

Groetjes gtaVbaas

Hmmm, als ik me niet vergis was de Heist update net ietsje groter dan 5GB.

Probeer anders een game te verwijderen die je amper/niet speelt en probeer dan nog eens opnieuw. :)

Bewerkt: door skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

ik speel al een tijdje gta 5 online op de PC,en al die tijd zonder problemen,zit inmiddels in rank 49.sinds gisteren zie ik in de online sessies geen medespelers meer.geen idee wat er aan de hand is,heb wel eergister een update binnen gehad weet niet of het daaraan ligt?krijg soms nog wel job offers op me telefoon van andere spelers maar zie ze dus niet op de kaart en kan ook die sessies niet joinen...

RARA wat is dit???iemand enig idee??

Bewerkt: door dekka666
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum en ben opzoek naar meer Nederlanders die gta 5 willen spelen op de ps4!

Owja.. als hier iemand een actieve crew heeft op gta (ps4) dan zou ik graag willen joinen!

Psn naam: Crisis4Fun

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum en ben opzoek naar meer Nederlanders die gta 5 willen spelen op de ps4!

Owja.. als hier iemand een actieve crew heeft op gta (ps4) dan zou ik graag willen joinen!

Psn naam: Crisis4Fun

Als je vijftig posts hebt, mag je de GTAForum crew joinen.

http://www.gtaforum.nl/topic/129986-officiele-gtaforum-crew/

In deze crew zitten allemaal leden van dit forum. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Is er een trenchcoat of iets soortgelijks seriemordenaar achtigs in Online?

Soort van. In de spoiler zit een foto waar je een gedeelte ziet. Deze is ongeveer tot kniehoogte. Wel awesome jas imo.

H1BfRAE.jpg

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

(Ik kan het niet met volle 100% zekerheid zeggen). Maar die 'desbetreffende' auto's zijn spijtig genoeg al 'n poosje geleden gepatcht. Daarentegen weet ik het sowieso niet zeker, aangezien ik (nog) nooit op de nieuwere consoles heb gespeeld, vandaar.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Mijns inziens is het zo'n filter die je vrij moet spelen met de Murder Mystery (PS4 & Xbox One). De benaming van die specifieke filter kan ik op het

moment even niet vinden op Google, alhoewel ik minstens 'n half uurtje aan het zoeken was.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...