Jump to content

[Online: TH] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 471
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    51

  • nolms

    38

  • ERRWINS

    35

  • FlexxNL

    25

Kijk eens aan dankje wel

Ik probeerde missie toe tevoegen maar er gebeurt niks helaas

Ik krijg het niet voor elkaar iemand die mij kan helpen ?

Alvast bedankt

En dan heb ik even een vraag over missie's bookmarken

Als ik in GTA Online

Pause > Online > Jobs > Play Job > Rockstar Created > Missions

Doe en dan een missie aanklik (bijvoorbeeld A Titan of a Job) en dan bookmark job

Dan zou die toch bij mijn bookmarks moeten staan ? of klopt dat niet wat ik nu zeg

Ik kan niks terug vinden daaro bij mijn bookmarks voor Jobs / Missions

Alvast bedankt

Groeten Pino

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

En hij verschijnt ook niet op de kaart tussen 20:00 en 6:00 bij de NOOSE Headquarters?

Ik heb hem na de eerste post erover op een geschikte tijd opgezocht door erheen te rijden. Op de PC werkt dat in elk geval. Maar je moet er dus wel echt 's nachts heen. Overdag is er niks.

Link to comment
Delen op andere websites

En hij verschijnt ook niet op de kaart tussen 20:00 en 6:00 bij de NOOSE Headquarters?

Nee dat ook niet ben gistereen een uur bezig geweest om hem tevinden en tebookmarken maar zonder succes

Ik kwam hem gisteren toevallig tegen in het vote screen heel toevallig

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hey beste mede forum gebruikers.

misschien een stomme vraag van me maar hoe kan ik races die ik gedownload heb van social terug verwijderen uit mijn GTA5? ik speel op ps3 en heb wat races die ik niet speel en die ik verwijderen wil.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kun je dat in game doen door bij de bookmarked jobs op vierkantje te drukken maar je kunt het ook doen op de social club bij GTA ONLINE en dan any publisher veranderen in bookmarked job en dan op remove from game klikken.

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldige update die lowriders...al het geld uitgegeven en 4 state of the art karren in mijn garage. Alles duurste van het duurste/beste/sterkste whatever..maar.... Ik kan de hydraulics bedienen uiteraard (PS4) maar ik zie mijn "collegae" hun kar laten bouncen (stuiteren op 1 plek dus) voor alsmede achter. Geweldig om te zien maar ik kom niet verder dan met "vier pootjes tegelijk de lucht in" of bouncen met tussenpozen. wie kan me laten weten hoe ik dit aaneengesloten bouncen moet doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt er aan hoe jij je controller hebt in gesteld

Het is R1 of X indrukken op de PS4 controller en dan L3 naar boven/beneden/links/rechts begwegen

Dan zou het dus moeten werken succes

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt er aan hoe jij je controller hebt in gesteld

Het is R1 of X indrukken op de PS4 controller en dan L3 naar boven/beneden/links/rechts begwegen

Dan zou het dus moeten werken succes

Ja klopt Pino (en dank voor de reactie) maar met X zakt ie eerst in (of uit) daarna springt hij (vanuit de lage stand zeg maar) maar that's it. Via L3 zet hij enkel de airride in voor of achter vast. Geen bounce. Snap dus het principe van het besturen wel maar krijg hem simpelweg niet aan het stuiteren. En die knoppencombi/actie L3 of whatever zoek ik nu.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij hebt dus X als airride knop begrijp ik

Je drukt (in jou geval) X dus in en dan met L3 zo als ik dus zij heen en weer bewegen naar boven/beneden/links/rechts

Als je hoog wil stuiteren met de voor kant omhoog doe je X (in jou geval) inhouden dan L3 naar beneden heen en weer bewegen en achterkant omhoog stuiteren is X (in jou geval) inhouden en dan L3 omhoog heen en weer bewegen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...