Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 471
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tommie59

51

• nolms

38

• ERRWINS

35

• FlexxNL

25

Geplaatst:

misschien heb je ze al in je inventory, ik heb me stocking mask nog altijd

Ik heb de rocket louncer wel gehad, maar geen stocking mask en molotov weet jij hoe ik er nog aan kan komen?

Geplaatst:

ik weet niet, heb je hem ook niet in je inventory dan?

ik zag ook niet dat ik hem ad gehad totdat ik me maskers ging wisselen, anders zou ik het niet weten.

Geplaatst:

Rockstar heeft ons wat extra dagen gegeven om de cadeau's te ontvangen. Heb je hem niet dan is de tijd verstreken. Anders ff ticket naar R* sturen? :(

Geplaatst:

Rockstar heeft ons wat extra dagen gegeven om de cadeau's te ontvangen. Heb je hem niet dan is de tijd verstreken. Anders ff ticket naar R* sturen? :(

Wow erg gaar!

Geplaatst:

Hoe zorg ik ervoor dat mijn online character nooit meer een helm opzet wanneer ik op een motor zit? Ik heb het al in de interaction menu op 'off' gezet, maar telkens wanneer ik een lobby join, zet hij toch een helm op.

Geplaatst:

Op je motor kan zet hij altijd een helm op als je stilstaat, dat kun je niet aan of uit zetten. ;) Als je het bedoelt als je loopt; In je inventory gewoon ff blijven spelen met de opties en dan komt t vanzelf goed.

Geplaatst:

je zou het wel uit moeten kunnen zetten als je in het interaction menu naar accesoires gaat en dan auto show bike helmet op off zetten maar als dat niet werkt weet ik het ook niet.

in races zet ie wel altijd automatisch een helm op trouwens.

Geplaatst:

Hoe start je die dubbel rp en $$ playlist op? Kan je dit ook joinen? En wat verdienen jullie gemiddeld met die playlist nu dan

Geplaatst: (bewerkt)

Die kan je vinden in het pause menu onder

ONLINE > Playlists > Rockstar created. :)

Bewerkt: door tommie59
Geplaatst:

Met de playlist kun je lekker snel levelen, ook krijg je er een leuk zakcentje bij. Hoeveel weet ik niet precies, maar als je het een paar keer speelt, heb je sowieso meer dan een ton.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...