nolms Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 heb ik ook, best irritant Reageren
nolms Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 misschien heb je ze al in je inventory, ik heb me stocking mask nog altijd Reageren
Insane_focus Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Heb ik ook aan de hand op de dinka (racecar).. Je kan er normaal nog geen crew logo opzetten Reageren
Anga1992 Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 misschien heb je ze al in je inventory, ik heb me stocking mask nog altijd Ik heb de rocket louncer wel gehad, maar geen stocking mask en molotov weet jij hoe ik er nog aan kan komen? Reageren
Anga1992 Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Ik heb de stocking mask niet gekregen toen online niet beschikbaar was.. Hoe kan ik het alsof krijgen?? Reageren
nolms Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 ik weet niet, heb je hem ook niet in je inventory dan? ik zag ook niet dat ik hem ad gehad totdat ik me maskers ging wisselen, anders zou ik het niet weten. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Rockstar heeft ons wat extra dagen gegeven om de cadeau's te ontvangen. Heb je hem niet dan is de tijd verstreken. Anders ff ticket naar R* sturen? Reageren
Anga1992 Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Rockstar heeft ons wat extra dagen gegeven om de cadeau's te ontvangen. Heb je hem niet dan is de tijd verstreken. Anders ff ticket naar R* sturen? Wow erg gaar! Reageren
Platypus Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Hoe zorg ik ervoor dat mijn online character nooit meer een helm opzet wanneer ik op een motor zit? Ik heb het al in de interaction menu op 'off' gezet, maar telkens wanneer ik een lobby join, zet hij toch een helm op. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Op je motor kan zet hij altijd een helm op als je stilstaat, dat kun je niet aan of uit zetten. Als je het bedoelt als je loopt; In je inventory gewoon ff blijven spelen met de opties en dan komt t vanzelf goed. Reageren
nolms Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 je zou het wel uit moeten kunnen zetten als je in het interaction menu naar accesoires gaat en dan auto show bike helmet op off zetten maar als dat niet werkt weet ik het ook niet. in races zet ie wel altijd automatisch een helm op trouwens. Reageren
Johncubano Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 Hoe start je die dubbel rp en $$ playlist op? Kan je dit ook joinen? En wat verdienen jullie gemiddeld met die playlist nu dan Reageren
Tommie59 Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 (bewerkt) Die kan je vinden in het pause menu onder ONLINE > Playlists > Rockstar created. Bewerkt: 3 januari 2015 door tommie59 Reageren
Johncubano Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 Thanks voor de snelle reactie! Levert het ook wat leuks op Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 Met de playlist kun je lekker snel levelen, ook krijg je er een leuk zakcentje bij. Hoeveel weet ik niet precies, maar als je het een paar keer speelt, heb je sowieso meer dan een ton. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.