ERRWINS Geplaatst: 8 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2015 Hmm, tijdens het deleten van foto's krijg ik een 'delete title', maar geen knop om de foto te deleten. Ik weet het weer, daarom kan ik geen foto's deleten. Iemand die het weet? 99 foto's gemaakt, dus het ding zit echt vol. Reageren
tazmania Geplaatst: 9 januari 2015 Rapport Geplaatst: 9 januari 2015 Gelukt! De delete knop komt dus pas na een tijdje in beeld, en niet meteen. Iets met geduld . Nogmaals thnx Errwins! Reageren
Tommie59 Geplaatst: 9 januari 2015 Rapport Geplaatst: 9 januari 2015 Eigenlijk zou er gewoon een massa delete knop koeten komen waarmee je in één keer al je foto's kan wissen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 januari 2015 Rapport Geplaatst: 9 januari 2015 En dan per ongeluk er op drukken en al je mooie foto's kwijt zijn. Ik zeg nee Reageren
Tommie59 Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Met een bevestiging of je ze dan ook echt wilt verwijderen. Of een optie om foto's aan te vinken zodat je er meerdere in één keer kan verwijderen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 name='Tommie59'timestamp='1420875587' Of een optie om foto's aan te vinken zodat je er meerdere in één keer kan verwijderen. Reageren
maartenvdz Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Hmm, tijdens het deleten van foto's krijg ik een 'delete title', maar geen knop om de foto te deleten. Ik weet het weer, daarom kan ik geen foto's deleten. Iemand die het weet? 99 foto's gemaakt, dus het ding zit echt vol. moet je via social club proberen Reageren
ERRWINS Geplaatst: 10 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Via Social Club kun je geen foto's verwijderen. Dit kan alleen via je console. Reageren
Amoebe Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 Even een lamme vraag maargoed. Ik ben erg slecht in racen en vind er ook niet zoveel aan. Wil wel graag die upgrades. Zou iemand mij kunnen/willen helpen met de race unlocks? Desnoods om de beurt winnen of voor ingame geld. Criminal records even snel grinden oid. Reageren
coolguynl Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 amoebe wanneer speel je meestal. ik wil wel een race win ruil doen. dus gewoon een aantal races met je doen waarbij we om en om winnen. Reageren
Amoebe Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 amoebe wanneer speel je meestal. ik wil wel een race win ruil doen. dus gewoon een aantal races met je doen waarbij we om en om winnen. Cool, doordeweeks meestal vanaf een uur of 19:00 tot 00:00. PSN is ook Amoebe btw. Hoeveel races had je in gedachten? Ik heb er voor alle upgrades wel wat nodig. Zit nu rond de 20 wins ;'-( maar alles is meegenomen! Speel trouwens wel op de ps4. Was ik vergeten te vermelden. Mocht iemand anders zich geroepen voelen/wins of geld nodig hebben... >>> Door thebig: Gelieve in het vervolg de 'Bewerken'-knop te gebruiken als je het op het punt staat dubbel te posten.<<< Reageren
coolguynl Geplaatst: 12 januari 2015 Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 sorry dan kan ik niet ik speel op de ps3 Reageren
Johncubano Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 Waarom zie je eigelijk zo geen supercars rijden in gta online? Ik zie ze in de single player best vaak rondrijden Reageren
Tommie59 Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 Ze spawnen heel soms, maar zelfs als je er eentje weet te bemachtigen kan je hem niet in je garage zetten omdat er een tracker opzit. Reageren
Johncubano Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 Ja dat weet ik maar ik bedoel: zie echt letterlijk nooit een entity of turismo r bijvoorbeeld of een jester ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.