Jump to content

James bond - nieuwe pathe Arnhem 20 oktober.


Forever GTA

Recommended Posts

Als er lief hebbers zijn voor James bond of de 1e willen zijn om het te zien voor de rest van het land eind oktober. Kun je hem zien als Premiere in de nieuwe Bios pathe in Arnhem 20 oktober!

Plan een meet of spreek met elkaar af wat je wil. Hij draait vaak maar de 1e is al om 10 uur.

Het heeft de biggest damn screen you have ever seen in nederland! 4x groter dan die in pathe arena.

Zag m gister want ze zijn nu test draaien voor dinsdag.

DSCN0933.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Hangt van je definitie van "groter" af. Groter als in lengte x 2 en breedte x 2, of als in oppervlakte x 2. Anyway, in dit nieuwsbericht wordt gesproken over "vier keer zo groot als het oude scherm in zaal 1 van Pathé Rembrandt Arnhem". Ook hebben ze het in dat bericht over de grootte van het nieuwe scherm: 24 bij 12 meter. Dat lijkt me een stuk aannemelijker dan de 40 bij 20 meter die jij aangeeft, want ook dat is vrij onwaarschijnlijk. Als je weet hoe lang 40 meter is, tenminste.

Link to comment
Delen op andere websites

Als er lief hebbers zijn voor James bond of de 1e willen zijn om het te zien voor de rest van het land eind oktober. Kun je hem zien als Premiere in de nieuwe Bios pathe in Arnhem 20 oktober!

Plan een meet of spreek met elkaar af wat je wil. Hij draait vaak maar de 1e is al om 10 uur.

En waar kunnen we tickets aanschaffen? Ik kan nergens iets vinden, niet op de website en er is ook geen enkel bericht geplaatst op hun FB/Twitter. Kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat zo een megarelease voor het eerst in de hele wereld te zien is in Arnhem, een week eerder dan waar dan ook.

Denk dat ik overigens wel eens op bezoek ga om een film te ervaren met het Dolby Atmos systeem.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik heb geen idee waarom je het niet kan zien @frankyfourfingers? het staat toch echt duidelijk op de Pathe site Pathe arnhem. Er staan geen films aangegeven voor maandag maar al wel dinsdag/woensdag. Die van James bond staat boven aan al 2 hele weken.

En nee op FB/twitter wordt dat niet aangegeven.

En boys heel leuk dat rekenen maar feit is dat het grootste is van NL.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik heb geen idee waarom je het niet kan zien @frankyfourfingers? het staat toch echt duidelijk op de Pathe site Pathe arnhem.

Misschien zou je mij kunnen voorzien van de juiste link? Ik kijk hier en hier. Spectre staat bij iedere pagina bovenaan met daarnaast de tekst: Koop tickets voor 29 oktober. Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik heb geen idee waarom je het niet kan zien @frankyfourfingers? het staat toch echt duidelijk op de Pathe site Pathe arnhem.

Misschien zou je mij kunnen voorzien van de juiste link? Ik kijk hier en hier. Spectre staat bij iedere pagina bovenaan met daarnaast de tekst: Koop tickets voor 29 oktober.

Maar dat is de juiste link, de datum en de tijden worden net als bij de andere bioscopen aangeven omdat ie dan uit komt. Maar er werd gezegd dat ze m zouden draaien morgen dat konden ze regelen. Mogelijk vanmiddag wanneer de nieuw film lijst uit komt is er iets bekend.

Ik weet verder ook maar weinig, probeer nog wel contact te maken als het lukt? maar het kan zijn dat we slecht geinformeerd worden.

Bewerkt: door Forever GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...