Jump to content

[XboX one] spelers om heists mee te doen.


craminim

Recommended Posts

Iemand zin om een crew te vormen zodat we samen wat beter door de diverse heists heen kunnen. Baal van het wachten op medespelers en spelers die er na een (1) poging weer vandoor gaan. Bij voorkeur met mogelijkheid om te kunnen communiceren (in NL)

Craminim/almondhorse9936

Level 27

Bewerkt: door craminim
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Iemand zin om een crew te vormen zodat we samen wat beter door de diverse heists heen kunnen. Baal van het wachten op medespelers en spelers die er na een (1) poging weer vandoor gaan. Heb crew "DUDH" in rock star social games. Feel free to join. Bij voorkeur met mogelijkheid om te kunnen communiceren (in NL)

Craminim/almondhorse9936

Level 27

Ik heb je net toegevoegd op de Xbox One! Psycho 0492

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

ik heb recent GTA V en speel online ben lvl 10 nu, ik wil wel graag mee doen

mijn gamertag is speedysmart

ik heb larfje94 nl, Psycho 0492 en almondhorse9936 toegevoegd op de xbox one

Bewerkt: door Speedy_smart
Link to comment
Delen op andere websites

Kom bij onze crew, genoeg mensen die je willen helpen en we zijn wekelijks online, voeg me maar toe en speel ff een avondje mee om te kijken of het jullie wat lijkt.

Gamertag: larfje94 nl

Recruitment

Heb invite aangevraagd bij DTIN...nu wachten. Vandaag een heist gedaan met twee leden van DTIN....

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Kom bij onze crew, genoeg mensen die je willen helpen en we zijn wekelijks online, voeg me maar toe en speel ff een avondje mee om te kijken of het jullie wat lijkt.

Gamertag: larfje94 nl

Recruitment

Heb invite aangevraagd bij DTIN...nu wachten. Vandaag een heist gedaan met twee leden van DTIN....

Je kan beter ff een bericht achterlaten in het reqruitment topic. Dan voegen we je toe. We hebben momenteel 3000 requests openstaan dus daar is die van jou moeilijk tussenuit te vissen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kom bij onze crew, genoeg mensen die je willen helpen en we zijn wekelijks online, voeg me maar toe en speel ff een avondje mee om te kijken of het jullie wat lijkt.

Gamertag: larfje94 nl

Recruitment

Heb invite aangevraagd bij DTIN...nu wachten. Vandaag een heist gedaan met twee leden van DTIN....

Je kan beter ff een bericht achterlaten in het reqruitment topic. Dan voegen we je toe. We hebben momenteel 3000 requests openstaan dus daar is die van jou moeilijk tussenuit te vissen.

waar kan ik me inschrijven voor een crew, ben nu al weer wat verder en lvl 20. maar erger me aan de spelers die je alleen maar neer knallen en niet serieus wat missie's willen spelen, ik zoek wat mensen waar ik mee kan gamen het liefst met een headset om wat tactiek te bespreken en leuk samen te werken, om wat cash te gaan verdienen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo beste mensen

http://socialclub.rockstargames.com/crew/the_one_dutch_army

We willen zo veel mogelijk heists doen en indien mogelijk de criminal mastermind challenge

Er zijn op dit moment 3 zeer active mensen en zijn opzoek naar nog 1 iemand die actief is

Mijn GT= MJspoornii

Mijn RSC = MJspoornii

Me echte naam is amaru

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...