craminim Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2015 (bewerkt) Iemand zin om een crew te vormen zodat we samen wat beter door de diverse heists heen kunnen. Baal van het wachten op medespelers en spelers die er na een (1) poging weer vandoor gaan. Bij voorkeur met mogelijkheid om te kunnen communiceren (in NL) Craminim/almondhorse9936 Level 27 Bewerkt: 23 januari 2016 door craminim Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Psycho_0492 Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2015 Iemand zin om een crew te vormen zodat we samen wat beter door de diverse heists heen kunnen. Baal van het wachten op medespelers en spelers die er na een (1) poging weer vandoor gaan. Heb crew "DUDH" in rock star social games. Feel free to join. Bij voorkeur met mogelijkheid om te kunnen communiceren (in NL) Craminim/almondhorse9936 Level 27 Ik heb je net toegevoegd op de Xbox One! Psycho 0492 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
larfje94 Geplaatst: 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2015 (bewerkt) Kom bij onze crew, genoeg mensen die je willen helpen en we zijn wekelijks online, voeg me maar toe en speel ff een avondje mee om te kijken of het jullie wat lijkt. Gamertag: larfje94 nl Recruitment Bewerkt: 11 december 2015 door larfje94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Speedy_smart Geplaatst: 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2015 (bewerkt) ik heb recent GTA V en speel online ben lvl 10 nu, ik wil wel graag mee doen mijn gamertag is speedysmart ik heb larfje94 nl, Psycho 0492 en almondhorse9936 toegevoegd op de xbox one Bewerkt: 31 december 2015 door Speedy_smart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AlbertPietens Geplaatst: 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2016 (bewerkt) Ik ben ook op zoek naar mensen voor heists, dus als iemand vaak speelt... m'n gamertag is: AlbertPietens Bewerkt: 3 januari 2016 door AlbertPietens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
craminim Geplaatst: 4 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2016 Kom bij onze crew, genoeg mensen die je willen helpen en we zijn wekelijks online, voeg me maar toe en speel ff een avondje mee om te kijken of het jullie wat lijkt. Gamertag: larfje94 nl Recruitment Heb invite aangevraagd bij DTIN...nu wachten. Vandaag een heist gedaan met twee leden van DTIN.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bricone Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2016 Mensen met mic kunnen me toevoegen voor de pacific heist. gamertag: gofast holland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spoon0612 Geplaatst: 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2016 (bewerkt) Spaan1984 (Spoon0612 op Rockstar), ik wil best mee Heists doen. Level 58 Bewerkt: 23 januari 2016 door Spoon0612 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
larfje94 Geplaatst: 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2016 Kom bij onze crew, genoeg mensen die je willen helpen en we zijn wekelijks online, voeg me maar toe en speel ff een avondje mee om te kijken of het jullie wat lijkt. Gamertag: larfje94 nl Recruitment Heb invite aangevraagd bij DTIN...nu wachten. Vandaag een heist gedaan met twee leden van DTIN.... Je kan beter ff een bericht achterlaten in het reqruitment topic. Dan voegen we je toe. We hebben momenteel 3000 requests openstaan dus daar is die van jou moeilijk tussenuit te vissen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Speedy_smart Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2016 Kom bij onze crew, genoeg mensen die je willen helpen en we zijn wekelijks online, voeg me maar toe en speel ff een avondje mee om te kijken of het jullie wat lijkt. Gamertag: larfje94 nl Recruitment Heb invite aangevraagd bij DTIN...nu wachten. Vandaag een heist gedaan met twee leden van DTIN.... Je kan beter ff een bericht achterlaten in het reqruitment topic. Dan voegen we je toe. We hebben momenteel 3000 requests openstaan dus daar is die van jou moeilijk tussenuit te vissen. waar kan ik me inschrijven voor een crew, ben nu al weer wat verder en lvl 20. maar erger me aan de spelers die je alleen maar neer knallen en niet serieus wat missie's willen spelen, ik zoek wat mensen waar ik mee kan gamen het liefst met een headset om wat tactiek te bespreken en leuk samen te werken, om wat cash te gaan verdienen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
craminim Geplaatst: 23 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2016 Dat recruitment topic is gesloten dus reageren gaat niet meer.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spoon0612 Geplaatst: 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2016 Iemand zin om Prison Break te doen, nu? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MJspoornii Geplaatst: 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2016 Hallo beste mensen http://socialclub.rockstargames.com/crew/the_one_dutch_army We willen zo veel mogelijk heists doen en indien mogelijk de criminal mastermind challenge Er zijn op dit moment 3 zeer active mensen en zijn opzoek naar nog 1 iemand die actief is Mijn GT= MJspoornii Mijn RSC = MJspoornii Me echte naam is amaru Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Speedy_smart Geplaatst: 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2016 ik wil wel mee doen bij deze crew GT is Speedysmart RSC is Speedysmart en naam is Jeroen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gekkeman046 Geplaatst: 30 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2016 Als iemand nog iemand nodig heeft voor criminal mastermind challenge ben ik beschikbaar. Lvl 71 en alle heavy gear. Gt gekke man 046 op xbox one Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.