Jump to content

:( waarom zoveel leugens?


GTA_Online

Recommended Posts

Ik weet niet of ik de enige ben die er zo over denkt, maar ben het zowat beu om al die leugens te zien en horen op You-tube over GTA5 PS4 Online !!!!

Op you-tube zie je hoe je makkelijk op verschillende plaatsen luxe gepimpte wagens kan verkrijgen en ze verkopen, zoals ik soms bij Michael, Franklin, Trevor zie bij mod shops staan die gewoon, maar bij Online NOOIT :(

Hoe verkrijgen jullie die zoals te zien op You-Tube ?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom kijk je dan überhaupt naar die video's terwijl je het naar je eigen zeggen leugens vindt? Meestal maakt men zulke filmpjes voor de views én

abonnementen, knoop dat goed in je oren.

Maaruh... even terug naar die 'luxe' wagens. Op de PS3 kom ik ze nog geregeld tegen in South Los Santos, rond de avond als het begint te schemeren. Ik heb dus werkelijk géén flauw idee hoe het op de PS4 is, maar volgens mij heb ik 't idee dat het gepatcht is met 'n update. Zoals eerder gezegd kan ik dat niet met de volle 100% zeggen, gezien ik niet over de nieuwere generatie beschik.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo

De meeste filmpjes op youtube zijn inderdaad gemaakt om heel veel kijkers tekrijgen en stellen weinig tot niks voor

En 9 van de 10 GTA V / GTA Online video's op youtube zijn inderdaad gewoon zinloos om dat wat men laat zien inderdaad gelogen is

Daarin tegen zijn er zeker wel GTA V / GTA Online video's op youtube waar je zeker wel wat aan hebt hoor

Link to comment
Delen op andere websites

Deze mensen doen het alleen maar voor geld. Per 1000 views krijg je op YT ongeveer $1, en je haalt al snel 500k views op zo'n video. Zit je al meteen aan $500 per video, en als je er 1 á 2 per week maakt, 4x per maand, krijg je $4000 per maand. Voor zo'n bedrag zou ik ook wel zulke video's maken. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik de enige ben die er zo over denkt, maar ben het zowat beu om al die leugens te zien en horen op You-tube over GTA5 PS4 Online !!!!

Op you-tube zie je hoe je makkelijk op verschillende plaatsen luxe gepimpte wagens kan verkrijgen en ze verkopen, zoals ik soms bij Michael, Franklin, Trevor zie bij mod shops staan die gewoon, maar bij Online NOOIT :(

Hoe verkrijgen jullie die zoals te zien op You-Tube ?

Tsja....als je zoekt naar de gouden/zilveren Dubsta e.d. uit al die filmpjes dan vergeet het inderdaad maar. In den beginne waren ze er. Rond de klok van 20.00 uur vlakbij Martin Madrazo's huis kon je ze verwachten, $25.000 per stuk waard. Zo ook de Sandkings etc (deze zelf nooit gevonden overigens). Inmiddels allemaal niet meer. Daarvoor in de plaats verschijnen nu nog op de parkeerplaatsen van LSC soms half getunede Sabers (twee versies, een summier getunede vaak groen/blauw van ongeveer $7000 en een wat vollere vaak rood/blauwe van $13.000), ook een dominator (vaak blauw en semi getuned) van om en nabij de $20.000. Verder een gele Sentinel (die je ook wel eens gewoon ziet rijden) van om en nabij de $17.000 als je die direct inruilt. Verder af en toe leuk gekleurde (mat pearlescent die je alleen zelf glitchend kunt verkrijgen) sportwagens waar je enkel in kan rijden. Zoals bekend kun je die niet inruilen of verder tunen. Bewerkt: door TinuZzZ72
Link to comment
Delen op andere websites

Sowieso is youtube niet meer de oude hoor, ik wou laatst eens een trailer opzoeken van star wars en ik kwam bijna alles behalve de trailer tegen. Reactions on new star wars trailer, review trailer ( serious reviewen ze tegenwoordig ook een trailer ? ) Ik wil niet iedereen over een kam scheren uiteraard maar veel mensen laten zich te snel hypen over iets.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja geen erg hoor dan :) . Was alleen wat teleurgesteld omdat ik mijn geld voor 90% haal uit autoverkoop. Die missies doe ik niet zo omdat ik er niet handig in ben. Behalve die 1 missie : Sniper/ driver ofzo :) aan vliegveld Blaine County. dat is er leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

YouTube is geen goede bron om informatie als dit op te zoeken. Zoals meerdere mensen al zeggen laten ze hun video aantrekkelijk maken om kijkers te trekken, maar in werkelijkheid is de inhoud een zak stront. Waardevolle auto's kom je op straat weinig tegen in Online (in tegenstelling tot Story Mode, waar je soms parkeerplaatsen vol met Panto's ziet), en als je één vind kun je ze niet bewaren omdat ze al een tracker hebben. Gewoon sparen en kopen is de enige echte manier om ze te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...