Jump to content

Rockstar editor


FlexxNL

Recommended Posts

Hallo allemaal

Ik heb een vraagje over de rockstar editor

Om dat er eigenlijk nergens een subforum of iets is waar ik het neer kan zetten zet ik het maar hier neer

Is het mogelijk een stukje en/ of stukjes van een scene wat je gemaakt hebt in GTA V / GTA Online daar een stukje vanaf teknippen ?

Is het ook mogelijk om een muziek nummer in tekunnen korten

Ik kan het eigenlijk nergens vinden in de editor zelf

Alvast bedankt

Groeten Pino

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, kan.

Als je niet een gewoon normaal fatsoenlijk antwoord kan geven zeg dan gewoon lekker niks

Mensen die het wel weten hoe het kan en normaal fatsoenlijk antwoord kunnen geven hoe dat moet zou ik zeer op prijs stellen

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, kan.

Als je niet een gewoon normaal fatsoenlijk antwoord kan geven zeg dan gewoon lekker niks

Mensen die het wel weten hoe het kan en normaal fatsoenlijk antwoord kunnen geven hoe dat moet zou ik zeer op prijs stellen

Alvast bedankt

Je vroeg niet HOE het kan, je vroeg OF het kan. Leer eerst fatsoenlijke vragen te stellen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, kan.
Als je niet een gewoon normaal fatsoenlijk antwoord kan geven zeg dan gewoon lekker niks Mensen die het wel weten hoe het kan en normaal fatsoenlijk antwoord kunnen geven hoe dat moet zou ik zeer op prijs stellen Alvast bedankt
Je vroeg niet HOE het kan, je vroeg OF het kan. Leer eerst fatsoenlijke vragen te stellen. :tu:

Ik had toch eigenlijk wel gedacht dat je toch wel verder kon denken dan dat maar nee dus

En jij noemt mij een simpele ziel ? Jij bent nog simpeler dan dat

Maar goed

Zijn er mensen die mij kunnen en uitleggen hoe het dus moet om een stukje van een scene af tekunnen halen

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan in het midden van een video geen stukjes verwijderen. Wat je wel kunt proberen is de clip te laten eindigen vóór het deel dat je niet wilt gebruiken (R1 en R2 inhouden om het start- en eindpunt, de grijze pijltjes, te verschuiven van een clip). Dan voeg je die clip opnieuw toe in de tijdlijn (dupliceren) en laat je deze starten achter het eindpunt van de clip die je zojuist hebt ingekort. Door nu weer een start- en eindpunt te bepalen (R1 + R2) kan je de clip verder laten afspelen op een gewenst punt.

  1. Je kort de clip in door het eindpunt te verschuiven naar het deel dat je wilt verwijderen.
  2. Je dupliceert nu de volledige clip en plaatst deze achter het stuk dat je zojuist hebt ingekort.
  3. Je kan nu je start- en eindpunt bepalen door opnieuw de grijzen pijltjes te verschuiven.

Het is misschien een beetje onduidelijk omdat het nogal moeilijk te verwoorden is. Hopelijk kan je er toch wat mee en lukt het je. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom wil je in hemelsnaam 'n aparte subforum voor Rockstar Editor-video's? Naar mijns inziens word er helemaal niet zoveel gepost in de

Online-categorie, noch de V Media sectie... Ik ben dan bang dat je het alleen maar forceert... Tevens zijn er al genoeg topics met verwijzingen

naar de soortgelijke video's. Dus 't is totaal overbodig..

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom wil je in hemelsnaam 'n aparte subforum voor Rockstar Editor-video's? Naar mijns inziens word er helemaal niet zoveel gepost in de Online-categorie, noch de V Media sectie... Ik ben dan bang dat je het alleen maar forceert... Tevens zijn er al genoeg topics met verwijzingen naar de soortgelijke video's. Dus 't is totaal overbodig..

Het gaat ook niet om het posten van filmpjes die gemaakt zijn met de Rockstar editor

Het gaat er om dat er een apart subforum gemaakt zou kunnen gaan worden met goeie tutorials die je kunnen helpen bij het maken van mooie en goeie filmpjes met de Rockstar editor

Ik zie nergens topics met text/filmpjes met daar in verwijzingen naar goeie tutorials waar je kan lezen hoe je dingen kan doen in de rockstar editor dus zo overbodig vind ik het helemaal niet hoor

Daar bij is Rockstar editor er nog noet zo heel lang voor de PS4 / Xbox One

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...