Jump to content

download of cd GTA V


gtavboy

Recommended Posts

Het grootste verschil tussen GTA V downloaden en GTA V kopen op een schijfje, is dat je bij de download altijd de volledige game op de harde schijf van je PS4 moet hebben staan. Het neemt dus extra ruimte in, die je bespaart als je GTA V op een schijfje hebt. Daarnaast zul je de game opnieuw moeten downloaden als je hem hebt verwijderd en na een tijdje weer eens wilt spelen; als je de game op een schijfje hebt hoeft dat niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zowel de download als cd gehad, de PS4 installeert de gehele game op de hdd.

Na installatie is je cd niks meer dan een cd check.

Ik heb mijn fysieke GTA5 verkocht en de download versie gekocht, puur ondat ik lui ben om cd'tjes te wisselen.

Boekjes en map heb ik nog van de PS3 versie.

Staat je ps4 ver van je vandaan of ben je lui? -> download versie

Wil je boekjes of ouderwets tussen je game kijken? -> fysieke versie.

Ohja, wil je geen 50 gb downloaden? -> fysieke versie

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Games die je vanuit de playstation store download zijn bijna altijd duurder dan de cd versie, waarom snap ik ook niet precies.

Momenteel kost GTA 5 zo'n 50 euro in de store met een sharkcard twv. 15 euro.

50 GB !!! Jeetje , voor alle bij de versies zowel als cd en download dus ? Maar dit klopt allemaal wel watcje zegt of denk je dat ?

Uiteindelijk op de schijf kost GTA 5 zo'n 55 gb ja, met de cd versie hoef je enkel de patches en updates te downloaden, welke in totaal ongeveer 10gb groot is.

Maar goed, je PS4 kan ook de game in rustmodus downloaden, dus nachtje laten downloaden en je bent klaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe het met de ps4 versie werkt, excuses dat ik hiervoor een beetje offtopic ga. Maar ik weet dus niet wat handiger is, de game downloaden met 1MB download snelheid of de installatie vanaf de dvd afwachten ( wat al ontzettend lang duurt )

Link to comment
Delen op andere websites

Mwah, de installatie vanaf een schijfje duurt denk ik minder lang dan het downloaden van een 50GB grote game. Uitgaande van een downloadsnelheid van 1MB per seconde ben je 50.000 seconden = 833 minuten = bijna 14 uur bezig. Al denk ik dat de doorsnee internetverbinding tegenwoordig wel ietsje sneller is dan 1MB per seconde. Een installatie duurt hooguit 10 à 15 minuten, denk ik?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe het met de ps4 versie werkt, excuses dat ik hiervoor een beetje offtopic ga. Maar ik weet dus niet wat handiger is, de game downloaden met 1MB download snelheid of de installatie vanaf de dvd afwachten ( wat al ontzettend lang duurt )

Tja, als je de game nu wilt spelen moet je de fysieke versie kopen en zelf ophalen in de winkel.

Maar als je hem besteld moet je meestal toch al wachten tot de volgende dag, dus qua download scheelt dit niet.

Het ligt er dus aan hoeveel haast je hebt.

Enne, die codes zijn leuk enzo, maar de goedkope GTA 5 downloads zijn geen codes maar je krijgt account informatie gestuurd waar je hem vanaf kan downloaden.

Mocht je PS4 het begeven, ben je dus niet alleen GTA 5 kwijt maar ook je geld, dikke kans dat die accounts om de regelmaat worden geblokkeerd ivm. sharen.

En de download codes die je kunt activeren zijn vaak voor de Amerikaanse markt, niet te gebruiken op Europese accounts, en kosten omgerekend ook 45 euro of zo iets.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...