Hykos Geplaatst: 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2015 Ik zag een ufo op gebouw op de boulevard stond niks op town gooide Ik een sticky bomb erop.toen kwamen er eerst pijlen die naar boven wijzen. Toen nog een sticky bom er boven gegooid.toen nog meer tekens driehoeken.misschien weet iemand of dit met de jetpack te maken heeft? >>> Door Narukami: Spoilertags voor de leesbaarheid<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2015 Hacker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hykos Geplaatst: 1 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2015 Onzin ga self erheen gooi er sticky bom op gedurende dag,en zie het zelf.geen onzin foto met me ipad gemaakt. Zal een nieuwe foto maken met ipad en tv erbij,vond het Bij toeval! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2015 Dat is idd. een UFO die voortgebracht is doormiddel van modificaties... Ik ben dan ook nooit zoiets dergelijks tegengekomen in GTA Online. Daarnaast praat je alleen maar waanzin, gezien je posts kan ik je spijtig genoeg niet serieus nemen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2015 Hacker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hykos Geplaatst: 1 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2015 Heb nieuwe foto gemaakt werkt voor bovenste tekens alleen met een sticky bom.heel vaag,ze waren gebruikte rocket launcher toen kwamen die driehoeken niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2015 Dat is idd. een UFO die voortgebracht is doormiddel van modificaties... Ik ben dan ook nooit zoiets dergelijks tegengekomen in GTA Online. Daarnaast praat je alleen maar waanzin, gezien je posts kan ik je spijtig genoeg niet serieus nemen... Dan heb je amper GTA 5 gespeeld of je let nooit op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2015 Ligt het aan mij of rendert het forum de afbeeldingen ondersteboven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hykos Geplaatst: 1 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2015 Is in story mode en née ben geen hacker is gewoon met michail op ps3.als je met niet gelooft prima,ga zelf kijken zou Ik zeggen! Vond het waard om te delen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2015 Ligt het aan mij of rendert het forum de afbeeldingen ondersteboven? Bij mij ook, als ik de afbeeldingen in een los tabblad open dan zie ik ze op de juiste manier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2015 Ik heb het zojuist ook even getest. Er verschijnen inderdaad een soort van pijlen. Maar ik denk dat dit eerder komt door de zwarte plekken die de explosie achter laat op de texture van de ufo. Ik denk dat je er niks achter moet zoeken. Voor de mensen die niet weten waar de ufo te vinden is: Click here to view the SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hykos Geplaatst: 1 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2015 Bedankt zie je dat Ik geen hacker ben of onzin klets.en die driehoeken dat vind ik vreemd.komt alleen met stickybbom als je op bepaalde hoek plaatst.persoonlijk vind ik het erg duidelijke pijlen.zou niet weten wat het betekend? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2015 Ik let eigenlijk niet zozeer op naar die 'identieke' locaties in GTA V. Maar zoals ik het eerder al had vermeld heb ik werkelijk waar nog nooit iets soortgelijks aangetroffen. My fault.... Ik zal voortaan beter gaan nadenken voordat iets ga posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hykos Geplaatst: 1 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2015 Heb nieuwe foto gemaakt via telefoon van michail,daar zie je die witte pijl heel duidelijk en die driehoeken.zo als al zei weet niet wat het betekend helaas!! Phoenix bedankt voor je berichtje! Als de stickybom erboven op de boling doet Dan komen Bij mij die driehoeken.iets ernaast nog een sticky en er verschijnen nog meer van die driehoeken.ben ook nog nooit zoiets tegen gekomen in het spel!hoop dat iemand kan uitvinden wat het betekend! >>> Door Big Boss: Driedubbele post samengevoegd. Graag in het vervolg op Bewerken drukken als je nog iets aan je post wil toevoegen. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hykos Geplaatst: 1 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2015 Oke bedankt bigg boss,Ben nieuw hier weet nog niet goed hoe het allemaal werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.