Jump to content

Ufo op gebouw geheime tekens gevonden


Hykos

Recommended Posts

Ik zag een ufo op gebouw op de boulevard stond niks op town gooide Ik een sticky bomb erop.toen kwamen er eerst pijlen die naar boven wijzen. Toen nog een sticky bom er boven gegooid.toen nog meer tekens driehoeken.misschien weet iemand of dit met de jetpack te maken heeft?

post-144287-0-71414100-1446407014_thumb.jpg

>>> Door Narukami: Spoilertags voor de leesbaarheid<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is idd. een UFO die voortgebracht is doormiddel van modificaties... Ik ben dan ook nooit zoiets dergelijks tegengekomen in GTA Online.

Daarnaast praat je alleen maar waanzin, gezien je posts kan ik je spijtig genoeg niet serieus nemen... :t

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is idd. een UFO die voortgebracht is doormiddel van modificaties... Ik ben dan ook nooit zoiets dergelijks tegengekomen in GTA Online.

Daarnaast praat je alleen maar waanzin, gezien je posts kan ik je spijtig genoeg niet serieus nemen... :t

Dan heb je amper GTA 5 gespeeld of je let nooit op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zojuist ook even getest. Er verschijnen inderdaad een soort van pijlen. Maar ik denk dat dit eerder komt door de zwarte plekken die de explosie achter laat op de texture van de ufo. Ik denk dat je er niks achter moet zoeken. :)

Voor de mensen die niet weten waar de ufo te vinden is: Click here to view the SnapMap

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt zie je dat Ik geen hacker ben of onzin klets.en die driehoeken dat vind ik vreemd.komt alleen met stickybbom als je op bepaalde hoek plaatst.persoonlijk vind ik het erg duidelijke pijlen.zou niet weten wat het betekend?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik let eigenlijk niet zozeer op naar die 'identieke' locaties in GTA V. Maar zoals ik het eerder al had vermeld heb ik werkelijk waar nog nooit iets

soortgelijks aangetroffen. My fault.... :-( Ik zal voortaan beter gaan nadenken voordat iets ga posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb nieuwe foto gemaakt via telefoon van michail,daar zie je die witte pijl heel duidelijk en die driehoeken.zo als al zei weet niet wat het betekend helaas!!

Phoenix bedankt voor je berichtje!

Als de stickybom erboven op de boling doet Dan komen Bij mij die driehoeken.iets ernaast nog een sticky en er verschijnen nog meer van die driehoeken.ben ook nog nooit zoiets tegen gekomen in het spel!hoop dat iemand kan uitvinden wat het betekend!

>>> Door Big Boss: Driedubbele post samengevoegd. Graag in het vervolg op Bewerken drukken als je nog iets aan je post wil toevoegen. <<<

post-144287-0-96599800-1446409975_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...