Nissan Geplaatst: 1 november 2015 Rapport Geplaatst: 1 november 2015 Zou je een filmpje kunnen maken? Al is het maar met je iPad, maar met vage descripties als deze kunnen we niet veel. Reageren
super_senne Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Oke bedankt bigg boss,Ben nieuw hier weet nog niet goed hoe het allemaal werkt. post je weer dubbel :/ ik volgens mij ook zo in het begin Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 De heren die het hier over een hacker hadden hadden het over een hacker in het algemeen. Niet jij dus. Kan je niet lezen? Reageren
Hykos Geplaatst: 2 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Tommy Ben nieuw met forum las het Dan niet goed.ben dysletisch vandaar.narukami zal vandaag filmpje maken geen probleem Ben nu op me werk.zal het doen als ik thuis ben.kan ik dat hier ook posten dan.is dat niet te groot bestand?als je zelf Wil kijken ik was michail in storymode.op ps3.heel raar lukt alleen met die stickybomen. Die rare driehoeken komen alleen als je er eentje plaatst op schuine vlakken.en ik hoorde soort gezoem Bij die ufo.werd sterker als je bovenop gaat Staan!ik zou graag die jetpack willen vinden Maar die filmpjes op youtube is allemaal nep.ik geloof wel dat hij ergens in het spel is.hopelijk heeft dit er iets mee te maken?is wel vreemd dat het alleen verschijnt als je die stickybom gebruikt.was Bij toeval dat ik het uitvond.wat ook raar was dat ik meteen twee sterren politie krijg Dan.is normaal niet zo. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Tommy Ben nieuw met forum las het Dan niet goed.ben dysletisch vandaar.narukami zal vandaag filmpje maken geen probleem Ben nu op me werk.zal het doen als ik thuis ben.kan ik dat hier ook posten dan.is dat niet te groot bestand?als je zelf Wil kijken ik was michail in storymode.op ps3.heel raar lukt alleen met die stickybomen. Die rare driehoeken komen alleen als je er eentje plaatst op schuine vlakken.en ik hoorde soort gezoem Bij die ufo.werd sterker als je bovenop gaat Staan!ik zou graag die jetpack willen vinden Maar die filmpjes op youtube is allemaal nep.ik geloof wel dat hij ergens in het spel is.hopelijk heeft dit er iets mee te maken?is wel vreemd dat het alleen verschijnt als je die stickybom gebruikt.was Bij toeval dat ik het uitvond.wat ook raar was dat ik meteen twee sterren politie krijg Dan.is normaal niet zo. Ik kan je nu alleen vertellen dat de jetpack niet bestaat Reageren
FlexxNL Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Ik kan je nu alleen vertellen dat de jetpack niet bestaat Weet je dat wel heel erg zeker ? Er is nog niet iemand geweest die het heeft hard gemaakt of ooit heeft aan kunnen tonen dat de jetpack er is Er is ook nog nooit hard gemaakt dat de jetpack er niet is Het is nog steeds een mystery net als dat ufo gedoe Er is nog nooit gezegt dat het er niet is Reageren
Nissan Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Tommy Ben nieuw met forum las het Dan niet goed.ben dysletisch vandaar.narukami zal vandaag filmpje maken geen probleem Ben nu op me werk.zal het doen als ik thuis ben.kan ik dat hier ook posten dan.is dat niet te groot bestand?als je zelf Wil kijken ik was michail in storymode.op ps3.heel raar lukt alleen met die stickybomen. Die rare driehoeken komen alleen als je er eentje plaatst op schuine vlakken.en ik hoorde soort gezoem Bij die ufo.werd sterker als je bovenop gaat Staan!ik zou graag die jetpack willen vinden Maar die filmpjes op youtube is allemaal nep.ik geloof wel dat hij ergens in het spel is.hopelijk heeft dit er iets mee te maken?is wel vreemd dat het alleen verschijnt als je die stickybom gebruikt.was Bij toeval dat ik het uitvond.wat ook raar was dat ik meteen twee sterren politie krijg Dan.is normaal niet zo. Upload je clip naar YouTube en dump de link hier, want een filmpje direct hier uploaden is inderdaad wat teveel van het goede. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Jongens, de game is ondertussen al 2 jaar uit. Als er een jetpack in zou zitten, had het ding ondertussen wel gevonden geweest. Oftewel: het bestaat niet. Jullie zijn nu naar iets aan het zoeken wat niet te vinden is. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Jongens, de game is ondertussen al 2 jaar uit. Als er een jetpack in zou zitten, had het ding ondertussen wel gevonden geweest. Oftewel: het bestaat niet. Jullie zijn nu naar iets aan het zoeken wat niet te vinden is. Hoe kun je dat nu zeggen kan jij hard bewijs leveren dat de jetpack er niet is ? Nee dat kan niet want Zo als ik net ook al zij het is nooit hard gemaakt kunnen worden door iemand dat de jetpack er wel of niet is Ik zelf denk dat de jetpack er wel in zit alleen dat het echt gewoon goed zoeken is naar de jetpack of onderdelen voor de jetpack Ik kan het niet hard maken dat de jetpack er is maar ik denk wel dat de jetpack er is maar waar weet ik niet Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Kerel, serieus. Er zijn hele kruistochten geweest om dat ding te vinden, zonder enig resultaat. Stop maar gewoon met dit sci-fi geneuzel, want het brengt je nergens. Reageren
coolguynl Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 heeft dit niet te maken met de space ship parts die je moet zoeken in een side mission met franklin? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.