Jump to content

Ufo op gebouw geheime tekens gevonden


Hykos

Recommended Posts

Tommy Ben nieuw met forum las het Dan niet goed.ben dysletisch vandaar.narukami zal vandaag filmpje maken geen probleem Ben nu op me werk.zal het doen als ik thuis ben.kan ik dat hier ook posten dan.is dat niet te groot bestand?als je zelf Wil kijken ik was michail in storymode.op ps3.heel raar lukt alleen met die stickybomen.

Die rare driehoeken komen alleen als je er eentje plaatst op schuine vlakken.en ik hoorde soort gezoem Bij die ufo.werd sterker als je bovenop gaat Staan!ik zou graag die jetpack willen vinden Maar die filmpjes op youtube is allemaal nep.ik geloof wel dat hij ergens in het spel is.hopelijk heeft dit er iets mee te maken?is wel vreemd dat het alleen verschijnt als je die stickybom gebruikt.was Bij toeval dat ik het uitvond.wat ook raar was dat ik meteen twee sterren politie krijg Dan.is normaal niet zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Tommy Ben nieuw met forum las het Dan niet goed.ben dysletisch vandaar.narukami zal vandaag filmpje maken geen probleem Ben nu op me werk.zal het doen als ik thuis ben.kan ik dat hier ook posten dan.is dat niet te groot bestand?als je zelf Wil kijken ik was michail in storymode.op ps3.heel raar lukt alleen met die stickybomen.

Die rare driehoeken komen alleen als je er eentje plaatst op schuine vlakken.en ik hoorde soort gezoem Bij die ufo.werd sterker als je bovenop gaat Staan!ik zou graag die jetpack willen vinden Maar die filmpjes op youtube is allemaal nep.ik geloof wel dat hij ergens in het spel is.hopelijk heeft dit er iets mee te maken?is wel vreemd dat het alleen verschijnt als je die stickybom gebruikt.was Bij toeval dat ik het uitvond.wat ook raar was dat ik meteen twee sterren politie krijg Dan.is normaal niet zo.

Ik kan je nu alleen vertellen dat de jetpack niet bestaat :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je nu alleen vertellen dat de jetpack niet bestaat :7

Weet je dat wel heel erg zeker ?

Er is nog niet iemand geweest die het heeft hard gemaakt of ooit heeft aan kunnen tonen dat de jetpack er is

Er is ook nog nooit hard gemaakt dat de jetpack er niet is

Het is nog steeds een mystery net als dat ufo gedoe

Er is nog nooit gezegt dat het er niet is

Link to comment
Delen op andere websites

Tommy Ben nieuw met forum las het Dan niet goed.ben dysletisch vandaar.narukami zal vandaag filmpje maken geen probleem Ben nu op me werk.zal het doen als ik thuis ben.kan ik dat hier ook posten dan.is dat niet te groot bestand?als je zelf Wil kijken ik was michail in storymode.op ps3.heel raar lukt alleen met die stickybomen.

Die rare driehoeken komen alleen als je er eentje plaatst op schuine vlakken.en ik hoorde soort gezoem Bij die ufo.werd sterker als je bovenop gaat Staan!ik zou graag die jetpack willen vinden Maar die filmpjes op youtube is allemaal nep.ik geloof wel dat hij ergens in het spel is.hopelijk heeft dit er iets mee te maken?is wel vreemd dat het alleen verschijnt als je die stickybom gebruikt.was Bij toeval dat ik het uitvond.wat ook raar was dat ik meteen twee sterren politie krijg Dan.is normaal niet zo.

Upload je clip naar YouTube en dump de link hier, want een filmpje direct hier uploaden is inderdaad wat teveel van het goede.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, de game is ondertussen al 2 jaar uit. Als er een jetpack in zou zitten, had het ding ondertussen wel gevonden geweest. Oftewel: het bestaat niet. Jullie zijn nu naar iets aan het zoeken wat niet te vinden is.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, de game is ondertussen al 2 jaar uit. Als er een jetpack in zou zitten, had het ding ondertussen wel gevonden geweest. Oftewel: het bestaat niet. Jullie zijn nu naar iets aan het zoeken wat niet te vinden is.

Hoe kun je dat nu zeggen kan jij hard bewijs leveren dat de jetpack er niet is ? Nee dat kan niet want

Zo als ik net ook al zij het is nooit hard gemaakt kunnen worden door iemand dat de jetpack er wel of niet is

Ik zelf denk dat de jetpack er wel in zit alleen dat het echt gewoon goed zoeken is naar de jetpack of onderdelen voor de jetpack

Ik kan het niet hard maken dat de jetpack er is maar ik denk wel dat de jetpack er is maar waar weet ik niet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...