Jump to content

Een kleine greep uit mijn database!


Unmountable Tijmen

Recommended Posts

Meer woorden dan Wauw heb ik hier niet voor.. Wauw..

Ga zo door man! Het is werkelijk prachtig!!

Dankjewel man! Bedankt :)

Ik ben nu oprecht jaloers! Wou dat ik dit soort talent had worshippy.gif

Nou opzich kun je het geen talent meer noemen, na 4 jaar grafische vormgeving moet ik het toch wel kunnen hoop ik :D, maar bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad heel vet, ziet er echt goed uit! :tu:

Paar kleine puntjes: het glas op de tweede afbeelding lijkt niet helemaal goed in perspectief te staan. Alsof de rechterkant wat teveel naar beneden hangt. De effecten bij de schoenen zien er wat opgeplakt uit, als je de effecten meer in de afbeelding verwerkt dat je er meer uit kan halen. En de posters op de zevende afbeelding lijken ook wat teveel opgeplakt. Zou zelf wat schaduw en lichtinval toevoegen om het één geheel te maken.

Voor de rest, goed bezig, ga zo door! :D

Bewerkt: door RUBENN
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad heel vet, ziet er echt goed uit! :tu: Paar kleine puntjes: het glas op de tweede afbeelding lijkt niet helemaal goed in perspectief te staan. Alsof de rechterkant wat teveel naar beneden hangt. De effecten bij de schoenen zien er wat opgeplakt uit, als je de effecten meer in de afbeelding verwerkt dat je er meer uit kan halen. En de posters op de zevende afbeelding lijken ook wat teveel opgeplakt. Zou zelf wat schaduw en lichtinval toevoegen om het één geheel te maken. Voor de rest, goed bezig, ga zo door! :D

Haha, het waren mockups, daarom lijkt het perspectief wat raar. Maar inderdaad, het effect op de schoen kon inderdaad beter. Anyways bedankt voor je feedback!

Link to comment
Delen op andere websites

Super gedaan hoor! Ziet er allemaal echt heel goed uit. De poster van Flirt! vind ik persoonlijk ook erg geslaagd; het geeft door je poster een prachtig beeld af dat het "mooi" is om homo, lesbisch of bi te zijn. Goed gedaan.

Ik vind het overigens echt een creatief idee om sterrenbeelden te gebruiken bij een kalender. Goed gedaan.

Qua design is alles gewoon in orde. Ik vraag me echter wel een beetje af hoe ik het logo moet zien van de luchtballon. :puh: Zou je mij dat kunnen uitleggen? Ik zie het gewoon echt niet, haha.

Maargoed, echt mijn complimenten!

Link to comment
Delen op andere websites

Super gedaan hoor! Ziet er allemaal echt heel goed uit. De poster van Flirt! vind ik persoonlijk ook erg geslaagd; het geeft door je poster een prachtig beeld af dat het "mooi" is om homo, lesbisch of bi te zijn. Goed gedaan.

Ik vind het overigens echt een creatief idee om sterrenbeelden te gebruiken bij een kalender. Goed gedaan.

Qua design is alles gewoon in orde. Ik vraag me echter wel een beetje af hoe ik het logo moet zien van de luchtballon. puh2.gif Zou je mij dat kunnen uitleggen? Ik zie het gewoon echt niet, haha.

Maargoed, echt mijn complimenten!

Het logo van de luchtballon is inderdaad, als je het ziet, wel makkelijk. De 2 vormen bovenaan staan in relatie tot de oprichters van het bedrijf. Deze waren met hun 2'en. Mocht er een belangrijke directeur bij komen, kan ik er nog een 3e vlak bij doen.

Ook heb ik het abstract gemaakt (aerodynamisch), lucht etc.

Ik heb van de medewerkers gehoord dat verschillende mensen er ook vlammen in zagen. Dit vonden ze wel een leuk effect, geeft een heel snel idee namelijk.

En de mand, onderaan, lijkt op een vinkje. Dit omdat het bedrijf gecertificeerd is, en dus een kwalitatief bedrijf is :).

Hopelijk is het zo duidelijker. Bedankt voor je feedback in ieder geval!

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik het al eerder heb verteld is dit gewoonweg meesterlijk... Ik doe het je dan ook niet zeker na! Mag ik overigens vragen met wat voor

programma je werkt om zoiets fenomenaalst te creëren? :puh:

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...