Jump to content

Wie is de Mol 2016! (NL)


Dexist

Wie is de Mol 2016  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Mijn mol is:

    • Airen Mylene
      0
    • Annemieke Schollaardt
      3
    • Cécile Narinx
      1
    • Ellie Lust
      0
    • Klaas van Kruistum
      9
    • Marjolein Keuning
      1
    • Remy van Kesteren
      0
    • Rop Verheijen
      1
    • Taeke Takema
      0
    • Tim Hofman
      1


Recommended Posts

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    40

  • Dutchy3010

    33

  • Bassieboy35

    29

  • aron24

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gisteravond ook eindelijk de ontknoping gezien. Het was het einde van twee dagen geen social media, niet dit topic bezoeken, en zelfs geen nieuws volgen.

Ik vond de uitzending eigenlijk toch tegenvallen. Van mij hoeft sowieso dat gedoe in het Vondelpark niet, wat heeft dat nou met het programma te maken? Wil je de fans een podium geven, doe dat dan na afloop. Verder hebben we eigenlijk maar weinig mol-acties gezien, maar zoveel heeft Klaas eigenlijk ook niet gemold. Al met al een vermakelijk seizoen, maar er had wel wat meer geniepigheid en achterdocht in mogen zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteravond ook eindelijk de ontknoping gezien. Het was het einde van twee dagen geen social media, niet dit topic bezoeken, en zelfs geen nieuws volgen.

Ik vond de uitzending eigenlijk toch tegenvallen. Van mij hoeft sowieso dat gedoe in het Vondelpark niet, wat heeft dat nou met het programma te maken? Wil je de fans een podium geven, doe dat dan na afloop. Verder hebben we eigenlijk maar weinig mol-acties gezien, maar zoveel heeft Klaas eigenlijk ook niet gemold. Al met al een vermakelijk seizoen, maar er had wel wat meer geniepigheid en achterdocht in mogen zitten.

Had je het nog niet over de politie radio gehoord van Ellie Lust :puh:?

Maar ja inderdaad niet heel veel mol acties, wel mooi dat hij tot twee keer toe geld uit een kist kon weghalen/laten :puh:, bij die kist in de grot was het wel heel gevaarlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...