Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 19 november 2016 Rapport Geplaatst: 19 november 2016 Mensen hier die de PlayStation app hebben waar die het ook niet bij doet? Reageren
NicolaB Geplaatst: 19 november 2016 Rapport Geplaatst: 19 november 2016 (bewerkt) Het is toch eigenlijk belachelijk dat er geen Dishonored topic is? Ik zal m morgen wel ff openen Oja, ook maar eventjes voor kijken. Ik vond Dishonored 1 wel leuk ;p Zaten wat leuke hitman-achtige elementen in. Is Dishonoured 2 wat? Bewerkt: 19 november 2016 door NicolaB Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 november 2016 Rapport Geplaatst: 20 november 2016 Het is toch eigenlijk belachelijk dat er geen Dishonored topic is? Ik zal m morgen wel ff openen Oja, ook maar eventjes voor kijken. Ik vond Dishonored 1 wel leuk ;p Zaten wat leuke hitman-achtige elementen in. Is Dishonoured 2 wat? Ik zou 'm al hebben als Bethesda niet met die belachelijke review-policy kwam. Ik moet nog grondig onderzoek uitvoeren, alvorens ik hem aanschaf. 1 was wel goed bevallen, toch wel een beetje de verassing van dat jaar. Reageren
NicolaB Geplaatst: 20 november 2016 Rapport Geplaatst: 20 november 2016 Het is toch eigenlijk belachelijk dat er geen Dishonored topic is? Ik zal m morgen wel ff openen Oja, ook maar eventjes voor kijken. Ik vond Dishonored 1 wel leuk ;p Zaten wat leuke hitman-achtige elementen in. Is Dishonoured 2 wat? Ik zou 'm al hebben als Bethesda niet met die belachelijke review-policy kwam. Ik moet nog grondig onderzoek uitvoeren, alvorens ik hem aanschaf. 1 was wel goed bevallen, toch wel een beetje de verassing van dat jaar. Wat voor review-policy hebben ze dan? Maar ja, ik ga ook eerst een review / gameplayvid kijken voor dat ik hem aanschaf Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 november 2016 Rapport Geplaatst: 20 november 2016 Ze hebben besloten om voortaan review-copies uit te delen een dag voor launch. Dus nu krijg je al je informatie gewoon later Nou maakt Bethesda doorgaans wel solide games, maar zitten ze vaak toch vol bugs (Skyrim: Special Edition heeft dezelfde bugs als eerst) en performance issues (Dishonored 2 runt niet geweldig..). Bethesa artikeltje met wat non-argumenten Reageren
Platypus Geplaatst: 20 november 2016 Rapport Geplaatst: 20 november 2016 Om even te reageren op Bethesda en hun review policy: ik vind het niet zo erg dat ze zoiets doen en YouTuber CenterStrain01 legt in deze video wel goed uit waarom ik dat niet erg vind: Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 22 november 2016 Rapport Geplaatst: 22 november 2016 Al ready voor black friday jongens? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 22 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2016 Ach ik verwacht niet hee veel Hoop op kortingen voor Dishonored 2 en F1 2016 (en eventueel nog iets anders interessants) Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 november 2016 Rapport Geplaatst: 22 november 2016 Ik denk niet dat ik veel ga kopen. Ik heb wel wat games op mijn verlanglijst staan, maar bij geen van allen heb ik nu echt het gevoel van "dit moet ik NU hebben". Ik wacht wel op de Steam winter sale. Reageren
Niked Geplaatst: 22 november 2016 Rapport Geplaatst: 22 november 2016 (bewerkt) Ach ik verwacht niet hee veel Hoop op kortingen voor Dishonored 2 en F1 2016 (en eventueel nog iets anders interessants) Bij Game Mania is dit weekend Dishonored 2 op te halen voor een 34,98 euro (PS4/XOne/PC). Deze vrijdag voegen ze er nog een hoop dealtjes bij toe. Bewerkt: 22 november 2016 door Skullz-000 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 22 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2016 Oeh dat is niet verkeerd. Voor PC zeker alleen disc? Reageren
Niked Geplaatst: 22 november 2016 Rapport Geplaatst: 22 november 2016 Oeh dat is niet verkeerd. Voor PC zeker alleen disc? Dat zul je in de winkel zelf moeten gaan zien, denk ik. Meestal staat op de achterkant van het doosje of je een Steam key krijgt of niet. Het is altijd mogelijk dat er een disc inzit, en hij toch activeert op Steam. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 22 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2016 Thanks, ik zal t uitzoeken Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 24 november 2016 Rapport Geplaatst: 24 november 2016 De Playstation 4 deals van black friday zijn bekend! https://store.playstation.com/#!/nl-nl/black-friday/cid=STORE-MSF75508-BFMWDPS416?utm_medium=ps&utm_campaign=SIEE_Paid_Search_Store_Acquisition&utm_source=Google&utm_term=ps-we-5-89521&utm_content=Mediacom_Paid_Seach_Acquisition_PlayStation_Store_EMEAR_Always_ON_Google&emcid=ps-we-5-89521 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 27 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2016 Iemand die mij eens goed en duidelijk kan uitleggen wat FFXV is? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.