3L1077 Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2015 Hey, Jullie hadden het misschien al gezien in Graphics Café, maar ik was onlangs erg onder de indruk van Stephen Bradbury, iemand die wel handig is met de pen. Dus, ik heb besloten dat ik dat ook wilde kunnen... Pen gekocht en hoppaaa, weg ermee. Laat ik een ding zeggen: MOEILIJK! Na bladeren vol oefenen op papier, is hier m'n eerste werkje in Illustrator overgebracht (waar ik ook maar net begin handig mee te worden). Het is dus een begin, maar er is altijd wel een begin. Nu nog hopen op vooruitgang! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2015 Die 2e vind ik erg mooi. Bij de 1e vind ik de letters en het lettertype te ver van de achtergrond staan. In mijn opinie had het wat leuker geweest om het op een of andere manier iets meer uit de achtergrond mee te nemen (dit kon namelijk ook op een Vice City Beach Plaatje ofzo ) Nogmaals, standalone vind ik hem prachtig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 5 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2015 Ja, die eerste was inderdaad snel maar wat random gedaan. Een vriend zei dat ik het simpel moest houden, dus heb ik 'm maar gewoon op een blauwe achtergrond gezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dinosaur Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2015 Lekker! Heb je ook het hele alfabet gedaan? Handschriften/lettertypes vind ik altijd zooo vet, maar is super moeilijk om een echt goed lettertype neer te zetten. Een woord/regel is gemakkelijker, maar bij een lettertype moet elke combi mooi passen/aansluiten xD Snap je wat ik bedoel? Dat vond ik toen dus vet lastig, ook nooit mijn lettertype afgemaakt xD Vind deze wel dope, is dit ook je dagelijkse handschrift? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 6 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2015 Lekker! Heb je ook het hele alfabet gedaan? Handschriften/lettertypes vind ik altijd zooo vet, maar is super moeilijk om een echt goed lettertype neer te zetten. Een woord/regel is gemakkelijker, maar bij een lettertype moet elke combi mooi passen/aansluiten xD Snap je wat ik bedoel? Dat vond ik toen dus vet lastig, ook nooit mijn lettertype afgemaakt xD Vind deze wel dope, is dit ook je dagelijkse handschrift? Haha, thanks! Nee, heb niet echt het alfabet gedaan, maar gewoon m'n naam geschreven. (Zie spoiler) Ik snap wat je bedoelt met het passen van een lettertype. maar dat is ook niet echt het doel, ik wil net de vrijheid hebben om de letters te laten aansluiten en verschillen zoals ik wil, dus elk woord is een beetje anders. M'n echte handschrift lijkt er misschien wel wat op, maar dat is moeilijk te zeggen, een balpen is helemaal anders natuurlijk... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2015 Ziet er heel netjes uit Eliott! Mijn favoriete plaatje is de tweede, ik vind de eerste namelijk een beetje te druk door het achtergrond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 6 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2015 Thanks! Heb er nog wat andere op papier staan, zal die binnenkort eens illustrator'en Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 4 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 september 2016 Creatief dagje gehad vandaag. Het was lang geleden, maar ik wil terug wat meer handlettering doen en beter worden. Wat denken jullie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 4 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2016 Leuk gedaan, net "creatief met papier". Waar wil je deze technieken voor gebruiken? Lijkt me echt iets voor logo's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 4 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 september 2016 Ja, mensen die hier goed mee zijn kunnen echte zieeek coole logo's mee maken, zoek maar eens op YouTube naar Ste Bradbury! (zit nu op mobiel maar mss is er ergens in dit topic wel een link naar hem) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 5 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 september 2016 Nog eentje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2016 Wow, ziet er goed uit man! Mooie kleuren gebruikt en een leuke schrijfstijl! Let echter wel op dat je schaduwen niet altijd kloppen. Bij de groene gebruik je vier schaduwen, maar de tweede en laatste zijn onjuist ingezet als ik het zo zie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 6 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 september 2016 Ik weet het, schaduwen moet ik echt nog op oefenen. Niet gemakkelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 6 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 september 2016 Schaduwen beginnen beter te gaan. Ook eens highlights gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 8 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 september 2016 Veel interesse lijkt er hier niet te zijn, maar ik wou even de vooruitgang tonen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.