RUBENN Geplaatst: 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2016 Naar mijn idee ligt het er ook aan dat de m, n en de rechterkant van de a veel op elkaar lijken qua vorm. Daarnaast heeft alleen de hoofdletter D een duidelijke schaduw, de rest een stuk minder. Voor de rest ziet het er wel weer vet uit! Maar de leesbaarheid moet je ook niet onderschatten, en ik weet hoe lastig dat soms kan zijn haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 21 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2016 Leesbaarder? Voor zij die het trouwens niet wisten, je kunt me volgen op Instagram om altijd alles als eerste te zien! Edit: 11 likes in 2 minuten tijd... Da's uitzonderlijk veel voor mijn doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 30 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2016 Een meisje op m'n school had mijn instagram gezien (naja, een vriend van me had haar naar me doorverwezen), en vroeg me om de flyers te ontwerpen voor het feest dat haar jeugdbeweging zou organiseren: Cocktail: Into Space. En dat gebeurde dan ook. Wat vinden jullie ervan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2016 Mooi ontwerp; een mengeling van speels en strak. Wellicht kan je kijken of het mogelijk is dat de S niet door de C heen gaat, dat oogt een beetje rommelig, vind ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 31 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2016 Mooi ontwerp; een mengeling van speels en strak. Wellicht kan je kijken of het mogelijk is dat de S niet door de C heen gaat, dat oogt een beetje rommelig, vind ik. Dat is inderdaad echt een enorm pijnpunt geweest, haha. Ik heb van alles geprobeerd, maar uiteindelijk was dit toch de mooiste oplossing... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2016 Heeft zij als opdrachtgever al een mening gegeven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 1 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2016 Ja, ze zijn er erg blij mee. Heel mijn Facebookfeed staat ermee vol. Alle leden van haar jeugdbeweging, die dus het feest organiseert, hebben hem al profielfoto genomen. Was best wel grappig om te zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 8 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2016 Een snellertje vandaag. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 27 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2016 Ondertussen zijn er al wel weer een hoop op Instagram gepasseerd. Wat vinden jullie hiervan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2016 Erg nice, maar wel lastig te lezen (Kan ook omdat het zo groot bij me in beeld staat op m'n TV) Wat staat er? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 27 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2016 Make More... Ik vind het altijd moeilijk om in te schatten of het leesbaar is of niet... Voor mij natuurlijk wel, maar voor jullie misschien niet dus, haha... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2016 Ah nu zie ik t Vooral de "E"en de "O"zijn ietwat onduidelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2016 Misschien een beetje onduidelijk, maar wel vet! Lekkere kleuren combi ook! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2016 Het viel me in tweede instantie pas op dat je bij die laatste ook een achtergrond hebt. Ik weet niet of je daar veel moeite voor gedaan hebt, maar deze is zo slecht te zien dat je die net zo goed weg had kunnen laten. Verder leuk gedaan, mooie kleurencombi, maar ja, het blijft lastig lezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2016 Vindt de kleuroverloop vet gedaan en ik zie de achtergrond wel goed. Heb overigens wel mijn laptop op maximale helderheid staan. Overigens ben ik het wel eens met de onduidelijkheid van de tekst, voornamelijk de letter 'a'vind ik erg onduidelijk. In mijn ogen is dat meer een u met een krulletje, verder is alles wel duidelijk te lezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.