RUBENN Geplaatst: 8 september 2016 Rapport Geplaatst: 8 september 2016 Bij mij is er zeker interesse alleen vergeten hier te antwoorden :$ Maar in ieder geval; lekker bezig Eli! Ziet er erg goed uit, ik heb ook het gevoel dat de schaduwen beter worden. Alleen de dikke outlines, vooral bij de 'hi' vind ik zelf wat minder passen. Tot nu toe is 'yo' mijn favoriet. Lekker felle kleur op zwart zodat het ook nog een soort luxe uitstraling heeft! Ik ben benieuwd naar meer! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 9 september 2016 Rapport Geplaatst: 9 september 2016 Ziet er erg nice uit! Reageren
Nyltje Geplaatst: 12 september 2016 Rapport Geplaatst: 12 september 2016 Er is bij mij ook zeker interesse, ik bekijk dit topic steeds als er iets nieuws komt en ik vind het er tof uit zien. Alleen nog niet gereageerd, maar ik volg het zeker wel! Ik wacht al op de volgende! Reageren
3L1077 Geplaatst: 16 september 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2016 Een beetje een andere stijl vandaag. Reageren
RUBENN Geplaatst: 16 september 2016 Rapport Geplaatst: 16 september 2016 Het zacht-oranje tintje spreekt me niet zo aan, ik zou het eerder wit maken. Het reliëf in de letters ziet er wel tof uit Reageren
3L1077 Geplaatst: 16 september 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2016 Een klein portfoliootje om mijn lettering-werk tot nu toe te showcasen: klik! Behind the scenes (openen op eigen risico) Ja, elk blad heeft een achterkant. Nee, dit zijn bij lange niet alle bomen die ik al verspild heb, de helft is al naar de vuilbak gevlogen in de vorm van aerodynamische propjes. Reageren
3L1077 Geplaatst: 19 september 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2016 Wat denken jullie van deze? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 29 september 2016 Rapport Geplaatst: 29 september 2016 Ziet er goed uit, man! Je maakt duidelijke progressie, met steeds zwieriger lijnen die wel gewoon netjes blijven. De achtergrondjes hadden van mij niet zo nodig gehoeven, sterke handgeletterde typografie kan prima op zichzelf staan. Misschien leuk om eens naar het werk van Piet Parra te kijken. De meeste mensen kennen hem van zijn vrolijk gekleurde vogelmannen, maar hij heeft ook prachtige letterkunst gemaakt. Reageren
3L1077 Geplaatst: 1 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2016 Ziet er goed uit, man! Je maakt duidelijke progressie, met steeds zwieriger lijnen die wel gewoon netjes blijven. De achtergrondjes hadden van mij niet zo nodig gehoeven, sterke handgeletterde typografie kan prima op zichzelf staan. Misschien leuk om eens naar het werk van Piet Parra te kijken. De meeste mensen kennen hem van zijn vrolijk gekleurde vogelmannen, maar hij heeft ook prachtige letterkunst gemaakt. Ik kende Piet Parra, maar niet van zijn typografie. Best wel interessant, hoewel het toch een beetje een andere stijl is! Ik ben mezelf helemaal aan het rebranden, en geef jullie al een klein sneak peakje. Dit zal waarschijnlijk mijn logo worden, aangezien ik binnenkort niet meer als 3L1077 door het web ga cruisen, maar als Eliott Abrahams. Want ja, dat is ook de persoon achter 3L1077... Het zal dus bijna tijd worden om vaarwel te zeggen aan mijn eerste logo dat ik ooit maakte, als 12 jaar oude snotneus... Reageren
Dexist Geplaatst: 1 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2016 Pas maar op dat Electronic Arts je niet gaat aanklagen ! Reageren
3L1077 Geplaatst: 18 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2016 Al een hele tijd niets meer geplaatst... Wat denken jullie hiervan? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 19 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2016 Zier er zwierig uit, en leuk gedaan, maar wat lastig leesbaar. Ligt misschien aan mij, maar ik moest toch even knipperen voordat ik zag dat er "Damn" staat. Ik zou het niet zo gauw gebruiken. Reageren
3L1077 Geplaatst: 19 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2016 Zier er zwierig uit, en leuk gedaan, maar wat lastig leesbaar. Ligt misschien aan mij, maar ik moest toch even knipperen voordat ik zag dat er "Damn" staat. Ik zou het niet zo gauw gebruiken. Oh, dat had ik zelf niet verwacht. Dat is natuurlijk wel een beetje moeilijk in te schatten voor mij, aangezien ik weet wat er staat, maar ik zal proberen er rekening mee te houden... Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 19 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2016 Daarom is het juist goed dat je aan anderen vraagt wat ze er van vinden. Reageren
Dexist Geplaatst: 20 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2016 Het krijgt een beetje dit idee, Ik zag ook niet direct dat er "Damn" stond, maar ik zie nu niets anders meer dan dat, dat dan weer wel. Misschien beetje experimenteren met de ruimte tussen de letters? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.