Jump to content

how does the modding work?


denbroeder

Recommended Posts

Hallo

IK heb GTA V op de PC. Zonder Steam.

Nu wil mijn zoon MODS spelen en heb ik, conform youtube video, de scripthookt.DLL, Dsound.dll en de derde file in de sub gezet waar de exe instaat.

Een folder genaamd scripts met daarin de meteor mod.

De Readme in Scripthook heeft het over verwijder een soundfile, maar die staat er niet in

In al die flims moet je de F2 key indrukken voor het menu

Hoe vaak ik de F2 toets ook indruk ik zie geen menu en heb geen idee waarom niet.

Zijn er issues met GTS V die niet onder steam lopen?

Hopelijk mis ik alleen maar een file en de kennis welke dat dan wel is

Scripthook kwam met 3 files.

Thanks

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de link naar het filmpje? DSound.dll lijkt mij iets van GTA IV te zijn en dat zal dus niet werken met GTA V. De meeste script mods voor GTA V activeren doorgaans ook met F4. Daarnaast gaan de scripthook en andere mods regelmatig stuk, al dan niet moedwillig, door updates van Rockstar Games. Gebruik daarom altijd de laatste versie die op de site te vinden is: http://www.dev-c.com/gtav/scripthookv/

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de link naar het filmpje? DSound.dll lijkt mij iets van GTA IV te zijn en dat zal dus niet werken met GTA V. De meeste script mods voor GTA V activeren doorgaans ook met F4. Daarnaast gaan de scripthook en andere mods regelmatig stuk, al dan niet moedwillig, door updates van Rockstar Games. Gebruik daarom altijd de laatste versie die op de site te vinden is: http://www.dev-c.com/gtav/scripthookv/

Weet even niet of het aan de versie ligt (1.0.231.0) maar de files staan in de sub.

die dsound.dll van wie de readme zegt dat je hem moet verwijderen staat niet in de sub.

Zal me niet verbazen als de versie oud is, zie zo snel geen optie om te updaten.

F4 doet niets dus ergens mis ik iets.

M.v.g

Mario

Thanks

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...