Jump to content

Jouw zaterdagavondmuziek


Bassieboy35

Recommended Posts

Voor veel mensen is de zaterdagavond een groot feest. Een groot deel zal wel bij een festival of disco te vinden zijn en losgaan op 'stapavond muziek', maar om het toch iets uitgebreider te definiëren: jouw zaterdagavond muziek. Wat vind jij erg leuk om naar te luisteren als voorbereiding op je avondje uit of misschien zet je thuis zelf wel iets op.

Mijn zaterdagavond muziek komt altijd een beetje op dit neer. Ook luister ik vrij vaak naar JuriV, de huis DJ van Veronica.

Verder komt het op dit soort muziek neer:

https://www.youtube.com/watch?v=44t3xc_XDes

Kortom veel ninenties en zeroes, plaatjes die in mijn jonge jaren plat werden gedraaid, vaak niet nieuwer dan dat. Altijd even heerlijk om van mijn 'gebruikelijke' muziek af te stappen. Wat is jou favoriete muziek voor in het weekend? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn zaterdagavondmuziek bestond gisteren uit:

The Voice! ... een concert van Frank Sinatra & The Count Basie Orchestra (Frank Sinatra, zang; Count Basie Orchestra, arr.en dir.: Quincy Jones). Opgenomen in het Sands Hotel in Las Vegas.

Dat was te horen op Radio WDR3 van 20.00 tot 22.00 uur, heerlijke muziek waarin o.a. ook Dean Martin en Sammy Davis Jr. te horen waren.

Bewerkt: door TomFurga
Link to comment
Delen op andere websites

[media]

[/media]
Ik hou van dit nummertje bij de disco. Het verandert mij in een beest. Dat gaat als volgt: Ik verklein mijzelf met 2 centimeter door een klein beetje m'n knieën te buigen. Vervolgens laat ik mijn mond een klein beetje openhangen, dat iedereen kan zien wat voor geil beest ik ben. Ik kijk naar de discobal en op de een of andere manier is het een bron van moed. Ik begin mijzelf in een rustig tempo te verplaatsen, gebruik mijn meest sexy dansmoves en dan komt het tricky gedeelte, ik zoek oogcontact met een chick. De volgende stap is van essentieel belang en maakt het allemaal mogelijk, ik beweeg mijn armen net alsof ik een onzichtbare hengel uitgooi richting haar. En dan heb ik beet, hoop ik. Kijk nog een keer naar d'r toe voordat ik verder ga: ik draai met mijn rechterhand aan een onzichtbare molen en begin me in het ritme van het nummertje richting haar te verplaatsen. Nauwlettend hou ik in de gaten of ze onder de indruk is van mijn act. Ongeacht wat ik constateer, blijf ik me begeven tot een afstand van een halve meter. Op dat moment kijk ik haar weer aan en mag ik geen fout meer maken en resteert maar 1 vraag en 1 antwoord zonder verbale communicatie. Dan komt het schuurgedeelte, alles klef enzo zonder te veel in details te treden. Zodra het nummertje klaar is, drop ik haar gewoon net zo makkelijk omdat ik een onwijs coole beest ben 8)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...