SpacyColours Geplaatst: 11 april 2016 Rapport Geplaatst: 11 april 2016 Tja, ik weet het niet... ik heb niet het Harry Potter-gevoel. Voor mij is het toch gewoon een nieuwe film met wat Harry Potter-verwijzingen, maar de rillingen gaan er nog niet van op m'n rug lopen. Maar alsnog ben ik er wel geïnteresseerd naar, het klinkt toch een beetje als een apart verhaal. Ook wel weer een raar idee, zo'n dure film dat eigenlijk gebaseerd is op een soort collector's item dat op zichzelf weer is gebaseerd op de Harry Potter-boeken. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 april 2016 Rapport Geplaatst: 11 april 2016 Ik heb zelf deze mening ook, Spacy. Ik zag de trailer en ik dacht: "Hey, New York? Hmmm.. toch niet zo heel interessant." Je ziet ook zo vlug even geen bekende personages, dus dan heb ik zo altijd het idee dat het niks word, toch wil ik hem wel zien. Echt heel thrilled ben ik niet. Reageren
Dexist Geplaatst: 11 april 2016 Rapport Geplaatst: 11 april 2016 (bewerkt) Ja klopt, er komen zelfs 3 films van. Het boekje is nog niet eens de helft zo dik als het kleinste HP boek. Ben ook wel benieuwd of het niet wat te langdradig gaat worden. Maar het staat in principe los van HP, speelt zich af in de VS en sowieso 60/70 jaar eerder dan de gebeurtenissen van HP. We zullen zien wat het wordt , trailer vind ik in ieder geval wel al belovend. Je ziet ook zo vlug even geen bekende personages, dus dan heb ik zo altijd het idee dat het niks word, toch wil ik hem wel zien. Gelukkig bewijst het tegendeel vaak dat het wel leuk kan zijn met onbekende(re) personen, kijk naar Daisy Ridley in Starwars. Bewerkt: 11 april 2016 door Dexist Reageren
SpacyColours Geplaatst: 11 april 2016 Rapport Geplaatst: 11 april 2016 Ja klopt, er komen zelfs 3 films van. Het boekje is nog niet eens de helft zo dik als het kleinste HP boek. Ben ook wel benieuwd of het niet wat te langdradig gaat worden. Maar het staat in principe los van HP, speelt zich af in de VS en sowieso 60/70 jaar eerder dan de gebeurtenissen van HP. Klinkt heel erg als uitmelken. Ik vind het ook zo'n vergezocht verhaal, alsof ze al een concept hadden en toen besloten hebben om heel geforceerd wat Harry Potter-elementen er aan toe te voegen, zodat ze zich geen zorgen meer hoeven te gaan maken om de marketing. Of juist, dat ze maar gewoon een verhaal om het boekje heen hebben bedacht. Maar goed, ik kan dat pas daadwerkelijk beoordelen als het zover is. Dus laat ik niet te sceptisch zijn. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 april 2016 Rapport Geplaatst: 11 april 2016 Je ziet ook zo vlug even geen bekende personages, dus dan heb ik zo altijd het idee dat het niks word, toch wil ik hem wel zien. Gelukkig bewijst het tegendeel vaak dat het wel leuk kan zijn met onbekende(re) personen, kijk naar Daisy Ridley in Starwars. Hier kan ik helaas nog niet over oordelen, omdat ik de laatste SW film nog niet gezien heb, maar ik heb hier bij meerdere films moeite mee als ineens een andere acteur de hoofdrol gaat spelen. Net als bij bijvoorbeeld James Bond. Er is maar 1 echte James Bond, de rest is namaak en past niet. (Mijn mening) Dit is wel iets anders, maar dezelfde setting met andere acteurs. Misschien werkt het, misschien niet. Na het laatste deel van HP gezien te hebben op DVD heb ik de hele serie nooit meer bekeken. Er is trouwens een HP theme park geopend las ik vanochtend. Waar dat precies is weet ik niet, maar hier zou ik wel eens heen willen gaan. Reageren
Dexist Geplaatst: 11 april 2016 Rapport Geplaatst: 11 april 2016 Mjah, 007 is dan wel weer gericht op een persoon in de hoofdrol, maar dat is inderdaad beetje anders. Nou ja we zullen zien Al ben ik al wel bang dat film 2 en 3 slechter gaan worden dan de 1ste. Er is trouwens een HP theme park geopend las ik vanochtend. Waar dat precies is weet ik niet, maar hier zou ik wel eens heen willen gaan. Lijjkt me ook gaaf, hier iets meer https://en.wikipedia.org/wiki/The_Wizarding_World_of_Harry_Potter_(Universal_Studios_Hollywood) Wel grappig met de winkeltje uit zweinsveld En speciale achtbanen en het kasteel :O Reageren
Prata_M Geplaatst: 13 april 2016 Rapport Geplaatst: 13 april 2016 Het ziet en interessant uit, maar lijkt te weinig op Harry Potter. De hoofdpersoon vind ik maar niks. Reageren
Cabyon Geplaatst: 14 april 2016 Rapport Geplaatst: 14 april 2016 Wat zijn jullie toch vroeg met oordelen. Ga eerst kijken en vuur dan je kritiek. Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 april 2016 Rapport Geplaatst: 14 april 2016 In Engeland is er dacht ik al jaren een Harry Potter-themepark en hebben ze er nu ook één in de VS geopend. Tja, ik weet het niet... ik heb niet het Harry Potter-gevoel. Voor mij is het toch gewoon een nieuwe film met wat Harry Potter-verwijzingen, maar de rillingen gaan er nog niet van op m'n rug lopen. Maar alsnog ben ik er wel geïnteresseerd naar, het klinkt toch een beetje als een apart verhaal. Same here; ik ga hem zeker kijken, maar de trailers geven mij geen "wauw, gaaf dat ze in het Harry Potter-universum verder gaan en ik moet nu deze film koste van kost zien"-gevoel. Ik hoop dat het ze lukt om mij warm te krijgen voor de vervolgdelen. Reageren
Dexist Geplaatst: 2 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2016 :O Ziet er wel erg vet uit! Reageren
Michael Geplaatst: 2 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2016 Het ziet er wel interessant uit, ik ben nog steeds niet helemaal hyped maar ik ga hem waarschijnlijk wel in de bioscoop kijken. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 14 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2016 (bewerkt) Harry Potter-spinoff Fantastic Beasts krijgt vijf films. http://www.nu.nl/fil...vijf-films.html Bewerkt: 14 oktober 2016 door Noretz Reageren
Forumrunner Geplaatst: 14 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2016 Laat ze eerst maar één goede film maken voordat ze direct 4 sequels aankondigen. Ik ben er zo klaar mee dat alle films tegenwoordig een 'cinematic universe' moeten krijgen. Wat een uitmelkerij zeg. Reageren
Dexist Geplaatst: 14 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2016 Vijf!? ik vond 3 al veel , Het boekje is nog niet eens 1/3 van het eerste HP- boek Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 14 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2016 Het lijkt weer zo'n The Hobbit-achtige situatie te worden: Te veel films voor te weinig materiaal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.