Jump to content

Extra monitor voor laptop


MidnightMayhem

Recommended Posts

Beste forumleden,

Ik studeer Architectuur en verslijt dus vele uren achter mijn Macbook. Helaas voldoet dit 15-inch scherm niet echt: ik moet vaak meerdere plannen tegelijk hebben openstaan.

Nu gebruik ik mijn tv die op mijn kamer staat. Alleen is dit een toestel met een, zeg maar, bedenkelijke kwaliteit. Gamen en tv-kijken gaat perfect, maar de resolutie is niet hoog genoeg om van dichtbij een duidelijk zicht te hebben. En hierbij negeer ik het feit dat hij aan de muur hangt, waardoor ik de hele tijd naar omhoog moet kijken.

Ik zoek dus een monitor voor mijn Macbook, met hierbij enkele kleine vereisten:

  • goede prijs/kwaliteitsverhouding
  • minimaal 17-inch
  • compatible met Macbooks

Aangezien ik hier totaal geen verstand van heb en ook geen talloze uren wil verslijten aan het afgaan van talloze webwinkels, vraag ik hierbij om jullie raad :)

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Elk scherm met een HDMI aansluiting zou normaal moeten werken, voor zover die laptop een HDMI-uit heeft en de grafische chip voldoende krachtig is om meerdere schermen te voorzien.

Je kan misschien een ultrawide kopen voor 2560x1080 pixels, of een een 4K UHD monitor voor 3840x2160 pixels. Instapmodellen voor beiden zitten rond de 400 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Elk scherm met een HDMI aansluiting zou normaal moeten werken, voor zover die laptop een HDMI-uit heeft en de grafische chip voldoende krachtig is om meerdere schermen te voorzien.

Je kan misschien een ultrawide kopen voor 2560x1080 pixels, of een een 4K UHD monitor voor 3840x2160 pixels. Instapmodellen voor beiden zitten rond de 400 euro.

Misschien dat ik dan voor een ultrawide zal gaan, want 4K is voor mij momenteel nog geen vereiste :) En opties tussen de 150-300 euro?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...