Jump to content

Probleem MP Games


007 Harings

Recommended Posts

Goedendag

Ik heb een redelijk probleem of toch in ieder geval voor mezelf xD. Ik heb sins een kleine maand het probleem dat mijn Nat type op strict is gekomen. op de PC op de ps4 had ik dat altijd al gehad. Nu heb ik men internet provider gecontacteerd voor hulp omdat ik dan steeds een foutmelding kreeg in me router. Ik had een Bbox 2 dan hebben ze een andere router gezet de Bbox 3 maar nog steeds geen verbetering mee. Dan heb ik nog eens gecontacteerd en dan had ik een gamer aan de lijn die zegt dat ze geen support daarvoor hebben maar wel zei dat ik me static ip adres moest instellen ervoor dan heb ik dat gedaan voor me PC en voor me PS4 maar nog steeds geen verbetering mee.

Meer informatie:

BBox3 Technicolor

Kan geen enkel game MP meer spelen gwn internetten gaat nog perfect.

Geprobeerd:

- Poorten te openen met Port Forward Network Utilities van portforward.com en graakt niet open (gebeld naar proximus dat kan je niet openen is altijd al zo geweest)

- Firewall disabled en verwijderd

- Static ip adres

- 20x heropstarten modem , pc , ps4 xD

- DNS server van Google en OpenDNS gebruikt

PC : Games CoD BO3 en The Crew

PS4: Poorten al kunnen openen nu nog het belangrijkste voor de PC

Bewerkt: door 007 Harings
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik ben geen fan van die BBox'en van Belgacom/Proximus. M'n grootvader heeft d'r ook altijd problemen mee. Dat terzijde, je kan nog proberen om andere DNS servers te contacteren. Je kan die van Google proberen (bekende 8.8.8.8 en 8.8.4.4) of die van OpenDNS (208.67.222.222 en 208.67.220.220).

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik ben geen fan van die BBox'en van Belgacom/Proximus. M'n grootvader heeft d'r ook altijd problemen mee. Dat terzijde, je kan nog proberen om andere DNS servers te contacteren. Je kan die van Google proberen (bekende 8.8.8.8 en 8.8.4.4) of die van OpenDNS (208.67.222.222 en 208.67.220.220).

Nee werkt niet :( bij de bbox 2 tot sins een maandje geleden werkt het nog perfect tot erna is het echt vervelend :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...