Jump to content

Jouw favoriete David Bowie nummers?


Michael

Recommended Posts

Het was inderdaad zéér tragisch dat hij was overleden, m'n interesse in zijn muziek was de afgelopen maanden erg sterk gegroeid. En deze

gebeurtenis kwam als een mokerslag bij mij naar binnen. R.I.P. David Bowie, we will never forget him. :cry:

Dit zijn (nog telkens) m'n all-time favoriete nummers;

Fashion

Let's Dance

Live On Mars?

Heroes

This Is Not America

Overigens heb ik wel meer lievelings-nummers, maar ik had momenteel niet zoveel zin om er een complete waslijst van te maken..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik luister haast geen David Bowie, heb me altijd meer afgevraagd waar hij shopte thumbsdown.gif

Ik ken David Bowie eigenlijk het best van zijn rol als de begaafde fysicus Nikola Tesla in The Prestige.

[media]

[/media]

Lol, hij acteerde niet verkeerd :puh:

Sommigen zijn gewoon behoorlijk emotioneel hierom icon_rolleyes.gif

Ja, begrijpelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik luister zelf weinig muziek van David Bowie, maar Heroes is een zeer bekende die ik altijd wel wat vind hebben.

Moet zeggen dat ik Lazarus ook best goed vind klinken, Dancing in the street ken ik ook nog wel maar de meeste nummers vallen niet in mijn straatje.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen enkel nummer van 'm leuk vind... Slechte muziek. Maar goed, dat is mijn smaak.

Dit topic is gemaakt en bedoeld om je favoriete nummers te delen van David Bowie, om dan te zeggen dat je het slechte muziek vind en dat je geen enkele nummer leuk vind, vind ik compleet irrelevant en komt een beetje over bij mij als post boosten. Daar komt bij dat dit geen algemeen topic over David Bowie is, dus ik verzoek je om de volgende keer je favoriete nummer hier te plaatsen of om je mening voor je te houden en een toepasselijk topic erover te maken.

Nja, je vraagt om een mening, die kunnen niet altijd positief zijn, kritiek kunnen ontvangen is net zo belangrijk in dit geval.

En NicolaB beschuldigen van (een vorm van) post boosten, ik denk dat hij de laatste is die wat geeft om zijn post count :7

En god nee, liever niet nog een topic, dadelijk hebben we 5 topics per overleden artiest, dan kan je beter een algemeen topic maken en alles daarin plempen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...