Jump to content

Miljoenenjacht - Reactietopic

Recommended Posts

• Reacties 121
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ERRWINS

28

• KoningJesper

19

• Dexist

17

• ThunderDuck

14

Geplaatst:

Toch wel jammer dat het uiteindelijk beslist werd door een spel met veel RNG. Die 200,000 kwam voor een groot deel voort uit geluk.

Geplaatst:

Wat een organisatie, en dan eindigde het met zo'n pauper bod. :N

Het is gewoon realistisch gezien het feit dat de hoge bedragen eruit zijn.

Geplaatst:

Dat dus. Je hebt de keuze tussen een bod accepteren in de halve finale, of doorgaan tot de finale en dan misschien de grote prijzen mislopen. Afijn, het gaat uiteindelijk niet om de prijs. Ik vind het in beginsel gewoon een hartstikke leuk project, waar duidelijk veel moeite in is gestoken, en ik vind dat de organisatoren daar best een compliment voor verdienen. Bij deze dus een welgemeend 'goed gedaan' :tu:

Geplaatst:

Dat dus. Je hebt de keuze tussen een bod accepteren in de halve finale, of doorgaan tot de finale en dan misschien de grote prijzen mislopen. Afijn, het gaat uiteindelijk niet om de prijs. Ik vind het in beginsel gewoon een hartstikke leuk project, waar duidelijk veel moeite in is gestoken, en ik vind dat de organisatoren daar best een compliment voor verdienen. Bij deze dus een welgemeend 'goed gedaan' :tu:

Helemaal eens! :) Heel leuk en heel goed georganiseerd :tu: En DDG, dat is nou het hele principe van het spel :7
Geplaatst:

Ik vind het wel mooi eigenlijk, alle aankondigingen, alle moeite die in de contest is gestoken, alle spanning die tijdens de wedstrijd aanwezig was en dan eindigt het met een GTAForum sticker. :schater:

Mogen we de antwoorden van de vragen nog weten? :puh:

Geplaatst:

Ik vind het wel mooi eigenlijk, alle aankondigingen, alle moeite die in de contest is gestoken, alle spanning die tijdens de wedstrijd aanwezig was en dan eindigt het met een GTAForum sticker. schater.gif

Mogen we de antwoorden van de vragen nog weten? puh2.gif

Ghehe, beetje zo:

151026104836.Schermafbeelding-2015-10-26-om-10.46.21.shrink.463x0.png

Geplaatst:

Mooi om te zien dat de contest goed is verlopen. Bedankt ERRWINS, maar ook de andere leden van Illuminati die hebben meegeholpen. En gefeliciteerd ThunderDuck met je overwinning.

Geplaatst:

Graag gedaan, en leuk om te lezen dat iedereen het een leuke contest vond! :)

Ik zal elk moment alle antwoorden even online zetten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...