Dotz Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2016 In navolging van dit topic open ik, met goedkeuring van de lokale moderator, een nieuw topic met betrekking tot hetzelfde onderwerp. Twee jaar later heeft het onderwerp inmiddels een artikel op WikiGTA gekregen. Zodoende leek het mij beter om een nieuw topic te openen dan het oude te recyclen. Daarmee wordt de discussie eenvoudiger naar een hoger niveau getild en opnieuw onder de aandacht gebracht, om nog maar te zwijgen over het drama dat het aanpassen van polls imo met zich meebrengt, bovendien zou dat een vals beeld geven van de opinie. Informatie over de covers is te vinden op WikiGTA, voor het gemak plaats ik de covers hier nog eens: NTSC-cover: Reguliere PAL-cover: Franse & Duitse cover: Australische & Nieuw-Zeelandse cover: Finse cover: Naast de reguliere covers zijn er ter gelegenheid van de 10 Year Anniversary-editie van GTA III ook twee stukken artwork uitgebracht welke gebaseerd zijn op de NTSC-cover en reguliere PAL-cover. NTSC-variant 10 Year Anniversary-artwork: PAL-variant 10 Year Anniversary Edition-artwork: Ten slotte volgen enkele beta-covers die R* vrijgegeven heeft Beta cover 1: Beta cover 2: Beta cover 3: Beta cover 4: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2016 Toch grappig om de evolutie van die cover te zien. Ik vind de Beta Cover 2 wel wat hebben. Hij is niet te druk en laat het een beetje zien wat je van het spel moet verwachten. Vind het trouwens wel leuk zo met die 'scope' op de auto steler gericht. Oh, en hier wordt natuurlijk ook werkelijk de naam 'Grand Theft Auto' uitgebeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2016 Geniaal om die betacovers te bekijken, die zijn allemaal nieuw voor mij. De manier hoe het artwork bij betacover 1 en 2 naar voren komt spreekt me wel aan, totaal anders dan we zijn gewend van de covers van GTA. Ook leuk overigens dat al die losse stukken artwork terugkomen op die Finse cover, als een soort compilatie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 25 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2016 Volgens mij had ik weleens gereageerd op een soortgelijke topic, alleen ik weet niet meer welke 't exact was. Anyhow; de Beta-covers waren (net zoals voor mij) gloednieuw. Dus ik ben van standpunt veranderd én voortaan is de allerlaatste cover m'n favoriet. Dat heeft eigenlijk niet zozeer een redenen.. De enige die ik tot zover kan verzinnen is dat die cover zó kleurrijk is (dat geldt trouwens evenzeer voor de eerste, hoewel ik een paar tinten mis). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 25 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2016 Zelf vind ik de Duitse/Franse cover wel gaaf, maar die vent in het midden van de bovenste rij frames met artwork vind ik zo ongelofelijk lelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 21 mei 2017 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2017 Voor mij blijft de reguliere PAL-cover de mooiste. Dat is de cover die mijn GTA 3 destijds had. Dus er zit ook wel wat nostalgie aan vast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.