Jump to content

Fanmade GTA VI map


Dotz

Recommended Posts

Bij deze open ik een topic naar aanleiding van een interessante fanmade GTA VI-map die ik voorbij zag komen op het internet. Afgezien van het gegeven dat Carcer City/Detroit ontbreekt (ik zou liever Carcer City/Detroit zien dan deze map) vind ik de map fantastisch.

Wat denken jullie hiervan?



MrBossFTW, de uploader van de video, heeft deze map niet zelf ontwikkeld maar kwam hem tegen op Reddit.

Daar stond tevens onderstaande reactie welke ik graag extra onder de aandacht zou willen brengen, ik vond dit namelijk een interessante suggestie:

Yes! A desert could be like the ocean on one side of the map, if you go out far enough there aren't any buildings or vehicles and the landscape renders randomly and repeats with varying dune sizes. I'd even be ok with an unrealistic barrier like in gta5 where boats/aircraft stop working and a shark appears if you go too far out to sea. Maybe you just start dying from the heat or something.

aldus ''Cadamablaw''

miwGfbY.jpg

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Ging die niet al rond in 2012, toen GTA V nog uit moest komen? Nu hebben ze er gewoon vlug 'fan made map for GTA VI' van gemaakt dus. Ik zou op zich niets tegen zo'n gigantische map hebben met zoveel steden in, dus laat maar komen.

Nu we al zo'n 2,5 jaar veder zijn na GTA V, wordt het inderdaad wel weer stilaan tijd om na te speculeren over de volgende map. Waarschijnlijk geeft R* nog geen info vrij over een volgende GTA voor een jaar of twee en voor een echte GTA zal het vast ook nog een jaar of 3-4 wachten zijn, maar dit is altijd wel leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich is het een zeer mooi vormgegeven kaart, maar het houdt nogal krampachtig aan het stedenmodel uit III. Ik denk ook niet dat men ooit een kaart gaat maken die heel het Amerikaanse vasteland moet voorstellen. Want dan is het moeilijker om de waan van afstand te creëren. Mooie kaart, maar er ontbreekt veel.

Ging die niet al rond in 2012, toen GTA V nog uit moest komen? Nu hebben ze er gewoon vlug 'fan made map for GTA VI' van gemaakt dus. Ik zou op zich niets tegen zo'n gigantische map hebben met zoveel steden in, dus laat maar komen.

Ik denk dat deze recenter is, maar een groot deel lijkt wel overeen te komen met de gekende kaarten.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk, zo'n grote map, maar dan moet er natuurlijk in elk hoekje en gaatje wel wat interessants te doen zijn. Een grote, lege woestijn waar geen enkel evenement plaatsvindt is ook maar "zo zo". Maar goed, al zou Rockstar zo'n groot speelveld ontwikkelen, dan heb ik er het volste vertrouwen in dat er niet wordt ingeboet op activiteit en levendigheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze video had ik gezien. Wat zal ik er van zeggen, op zich vind ik het wel een grappig idee om alle maps bij elkaar te doen en daaruit één grote map te maken. Alleen iedere stad heeft zo zijn eigen kenmerken, Liberty City het grauwe en Vice City weer het zonnige. Ik weet niet als dat heel goed te combineren valt op één map. Wel vind ik het een slim idee om steden wat verder uit elkaar weg te leggen, maar ook wat meer overzees dat het vliegen nog aantrekkelijker wordt. Dat mis ik ook een beetje in GTA V. Je kan vliegen, maar dat is praktisch gezien op één verticale lijn. Wel denk ik dat we niet zo gauw hoeven te wachten op een map met daarin alle GTA maps, zoals Phoenyxar aangeeft zou er dan veel ontbreken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ging die niet al rond in 2012.

Da's nagenoeg onmogelijk, de GTA V-map werd volgens mij ergens in 2013 bekendgemaakt.

On-topic; De map ziet er redelijk geslaagd uit, de maker heeft vast ook erg véél inspiratie én ideeën. Verder ben ik eigenlijk wel een voorstander

voor dit concept, grotendeels omdat een 'n grote map veel meer voordelen heeft dan nadelen, als er bijv. genoeg activiteiten te doen zijn, dan

lijkt het me wel tof. Daarbij valt er (meestal) ook veel meer te ontdekken dan zo'n schijterige map waarbij je na een aantal maanden wel erop bent

uitgekeken, een perfecte voorbeeld daarvan is Destiny. Als dat niet zo het geval is, is 't voor mij snel gedaan. 'n Intense map waar geen drol in

te beleven valt is voor mij persoonlijk een flop, ondanks wat de graphics zijn van het spel. Overigens kunnen de huidige generatie consoles zo'n

omvangrijke wereld niet aan, weet je dan niet hoeveel je last hebt van haperingen en dergelijke? Dus het lijkt me dat zo'n map eerder wordt

gereleased voor de eerstvolgende generatie consoles, mocht dit idee werkelijkheid worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ging die niet al rond in 2012.

Da's nagenoeg onmogelijk, de GTA V-map werd volgens mij ergens in 2013 bekendgemaakt.

Dat is nagenoeg wel mogelijk :)

Voordat GTA V uit kwam waren er ook al tig speculaties over hoe de GTA V map eruit zou zien! Het zou dus erg goed mogelijk kunnen zijn dat ze de Fanmade GTAV-map eruit hebben geknipt en de GTA V map er in hebben geplakt.

Tevens heb ik zo'n kaart al eerder gezien, en dat ook al wel in 2012/2013. Niet 100% het zelfde volgens mij, maar wel het idee en hoe alles geplaatst is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ging die niet al rond in 2012.

Da's nagenoeg onmogelijk, de GTA V-map werd volgens mij ergens in 2013 bekendgemaakt.

Dat is nagenoeg wel mogelijk :)

Voordat GTA V uit kwam waren er ook al tig speculaties over hoe de GTA V map eruit zou zien! Het zou dus erg goed mogelijk kunnen zijn dat ze de Fanmade GTAV-map eruit hebben geknipt en de GTA V map er in hebben geplakt.

Tevens heb ik zo'n kaart al eerder gezien, en dat ook al wel in 2012/2013. Niet 100% het zelfde volgens mij, maar wel het idee en hoe alles geplaatst is.

Helaas toch onmogelijk. De actuele map is pas bij de release bekend geworden en diezelfde map zit hier in verwerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...