Jump to content

Waarde oude laptop (satellite-p300-175) 2008/9


Dexist

Recommended Posts

Hoi,

Ik kwam laatst mij oude laptop, een toshiba satellite p300-175 weer tegen, en wou deze eens proberen te verkopen.

Het gaat om deze laptop

http://www.toshiba.nl/discontinued-products/satellite-p300-175/

Heb zelf W7 ipv Vista er opgezet en de laptop heeft geen originele adapter, maar een andere. Accu is niks meer waard, die heeft hoogstens nog een halfuurtje levensduur per keer.

Laptopje zou nog prima geschikt zijn voor tekst verwerken, facebook w/e en eventueel kleine games.

Nou heb ik bar weinig verstand van wat voor waarde dit zou kunnen hebben, ook vanwege de hardware etc. Iemand enig idee wat ik hier zou voor kunnen vragen, waarschijnlijk erg weinig maar ach.

Daarnaast, hoe zorg ik dat al mijn oude data niet meer toegankelijk is? Zou de Drive Wiper optie van Ccleaner voldoende zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je altijd kan doen is op veilingsites prijzen zoeken van laptops met gelijkaardige specs. Ik vrees dat je er niet meer dan 200 euro voor zal krijgen. Om de harde schijf grondig te wissen kan je DBAN gebruiken.

Ik vrees eerder niet meer dan 100 euro vanwege de Core2Duo CPU en GPU.

Bedankt :), zal eens zien wat een gek er nog voor wil geven, heb iig een beetje een idee gekregen nu.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...