Jump to content

is er ergens een themapark over GTA te vinden?


tom1959

Recommended Posts

De USA en UK zijn voor bijna iedereen leuk om te bezoeken :clown:

Wellicht dat je in NYC, Miami, San Francisco of een van de andere steden waar GTA zich ooit afgespeeld heeft een ''GTA-vibe'' krijgt. Buiten dat kan ik niets meer bedenken dan gamebeurzen, al staat R* daar over het algemeen betrekkelijk weinig. Misschien dat je de studios van R* kunt bezoeken, maar verwacht niet dat je daar een toeristische rondleiding krijgt.

edit: Ik ben vergeten je titulaire vraag te beantwoorden, dus bij deze: neen, er is geen themapark van GTA :clown: .

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Phoenyxar: Topic verplaatst naar GTA:Serie.<<<

Op zich is de pier in Los Angeles wel een soort gelijk iets. En het pretpark in Gta IV? (Ben even vergeten hoe die stad in real life heet)

Coney Island, maar dat is niet echt een GTA-pretpark te noemen, eerder een pretpark dat je zal herkennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een themapark bestaat niet voor zover ik weet. Het zijn meer de steden waar GTA's op gebaseerd zijn waar je heen zou kunnen gaan. Al weet ik niet als je daar een paar duizend euro voor over hebt en hetgeen is wat je precies zoekt...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...