Jump to content

Details GTA Online voorspellen nieuwe content.


harry1985

Recommended Posts

In de broncode van de pas vrijgegeven Lowriders-update voor GTA Online zijn details gevonden over extra nieuwe content.

Volgens gebruiker ----- op het GTA-forum komen er binnenkort nieuwe VIP-uitdagingen uit. De broncode van de Lowriders-update toont daarnaast een nieuw in-game telefoonnummer, welke op dit moment niet werkt. Hierdoor denken mensen dat er een volledig nieuw contactpersoon aan de game wordt toegevoegd.

Binnenkort komen drie extra lowrider wagens beschikbaar. Deze komen volgens de gelekte informatie één keer per week uit in de maand april. Het gaat om de wagens Turnado Custom, Minivan Custom en Sabre Turbo Custom.

Gebruiker Yan2295 heeft daarnaast meerdere modi gevonden, met de namen Inch By Inch en In and Out. De Inch by Inch-modus moet volgens de gevonden informatie op dezelfde dag uitkomen als de Minivan Custom. De modus In and Out verschijnt in mei.

Deze informatie is op dit moment nog niet bevestigd door ontwikkelaar Rockstar Games.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja of een SP dlc ^^

Heel leuk die autoos etc.. maar ikzelf ben er wel op uitgekeken.. heb liever een grote SP DLC in plaats van continu nieuwe auto's die harstikke duur zijn :puh:

Maarja blijft wel leuk denk voor anderen die veel GTAO spelen..

Bewerkt: door Larsiexd
Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk komen er nieuwe activiteiten beschikbaar waardoor het spel aangenaam en uitdagend blijft. De adversary modes zijn eigenlijk een huilentje, want het geld wat ermee verdient wordt is het niet waard, ondanks dat het ook nog eens double RP & Cash is. Van Drop Zone heb ik wel heel erg genoten en vond dit een leuke editie van de modes, maar in tegendeel tot de valentijn editie vond ik deze erg saai en tegenvallen.

Nieuwe voertuigen worden onderhand ook overrated. Costum versie van dit en dat straks zijn er 252+ voertuigen waarvan elk type 7 verschillende exemplaren bevat.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gehele manier van werken bij Rockstar bevalt me allang niet zo meer als voorheen. Vroeger waren de updates enigszins nog leuk en nog niet

zó peperduur dan nu. Als je de voertuigen over het algemeen gaat vergelijken zie je 'n behoorlijke prijsstijging, en dan hebben we het niet eens

over de onderdelen gehad die je kunt kopen voor een belachelijke prijs. R* is finaal ontspoort dankzij dit spel én ziet tegenwoordig uitsluitend

geld-tekens in d'r ogen. En dan nog gek vinden dat alles zo duur is.. :7

Overigens komt die SP-DLC toch niet van de grond, zolang R* (nog) voldoende geld weet binnen te halen met Online komt 'ie niet..

Link to comment
Delen op andere websites

Meer nieuwe auto's en nieuwe adversary modes. Rockstar, je valt in herhaling. In mijn ogen word je met je uitmelkerij al net zo dof als ActiVision of EA.

Inderdaad, ze mogen wel wat nieuws bedenken om eerlijk te zijn. Het zijn steeds die adversary modes.. Ik betwijfel als iemand überhaupt de adversary modes speelt.

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Meer nieuwe auto's en nieuwe adversary modes. Rockstar, je valt in herhaling. In mijn ogen word je met je uitmelkerij al net zo dof als ActiVision of EA.

Inderdaad, ze mogen wel wat nieuws bedenken om eerlijk te zijn. Het zijn steeds die adversary modes.. Ik betwijfel als iemand überhaupt de adversary modes speelt.

Ik denk dat het reuze meevalt in hoeverre we hier kunnen spreken van uitmelkerij. De gasten die bezig zijn met adversary modes en nieuwe voertuigen toevoegen zal waarschijnlijk uit een klein deel van alle werknemers bestaan. R* is altijd heel voorzichtig geweest met het openbaar maken van waar ze mee bezig zijn, ik kan me niet voorstellen dat ze momenteel niet werken aan de volgende GTA en/of RDR. Persoonlijk vind ik het wel prima in wat voor tempo zij hun games uitbrengen, zo blijft de kwaliteit iedere keer gewaarborgd. Kijk naar een Assassin's Creed en Ubisoft, dat is het perfecte voorbeeld van hedendaags uitmelkerij, in 9 jaar 9 grote releases en inmiddels is het kwaliteit van die spelletjes door de grond gezakt, terwijl de eerste 2-3 delen gameoftheyear uitdagers waren.

By the way, ik kwam eigenlijk posten omdat de Tornado bevestigd is en vanaf dinsdag verkrijgbaar is.

[actual_1459287209.jpg

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...