Jump to content

Micro Stutters


Ezra24rct3

Recommended Posts

Ik heb dus voor de gein GTA5 geinstalleerd op m'n (half-) nieuwe PC geinstalleerd. Ik heb de intro gewoon normaal kunnen spelen, zonder enige problemen. Alleen toen ik hem de volgende dag weer opstarte merkte ik ineens flinke stutters, die er de dag vantevoren niet inzaten. Ik heb even een benchmark gedraaid en ik had een gemiddelde van 56 FPS. CPU Usage zat de heletijd tussen de 60 en de 80%.

M'n PC Specs:

-Intel Pentium G3220

-Asrock H81M-DGS R2.0

-4GB RAM

-PoV GTX480

De game is geinstalleerd op een HDD met 200GB vrij(ik wou t op m'n SSD zetten maar die is al bijna vol. :puh:)

Ik heb de stutters ook nog op alles low op een resolutie van 800x600, dus aan de hardware ligt het niet denk ik.

Plz help thnx

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens of je een nieuwere driver kan vinden. Als het al de nieuwste is, probeer dan de vorige. Ik meen iets gelezen te hebben over de laatste driver van nVidia en allerhande daaraan gelinkte problemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens of je een nieuwere driver kan vinden. Als het al de nieuwste is, probeer dan de vorige. Ik meen iets gelezen te hebben over de laatste driver van nVidia en allerhande daaraan gelinkte problemen.

Ik gebruikte al de voorlaatste driver. Ik heb even ge-update naar de laatste (welke inmiddels minder problemen heeft) en het probleem is zo goed als weg. Wel raar dat het er niet is al ik V-Sync op half zet...

@bee1992 Ik kan andere games wel gewoon medium/max spelen zonder enige problemen, dus dat lijkt me overduidelijk geen hardware probleem... Dus stop er aub mee om steeds dat filmpje te plaatsen, is niet voor niets al 2x verwijderd hier... :7

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...