Jump to content

[WidM] Week 2 - 30 seconds

Recommended Posts

Geplaatst:
Is dit gewoon trollen of ben je serieus? icon_rolleyes.gif
Ik ben serieus, ja. Ik snap niet hoe moeilijk het kan zijn om gewoon tekst te selecteren en in het rood te zetten zoals het hoort. Mod tagjes bijtypen(aka niet volgens de hoofdpost werken) vergt meer werk en kan foutief aanzien worden.

Couchette is wel een woord wat eigenlijk voldoet aan de beschrijving, maar aangezien Dexist aangeeft dat coupé te kort is, lijkt stiltecoupé mij natuurlijk het juiste antwoord.

Dus... Dexist: Stiltecoupé

Lijkt iig aannemelijker dan couchette, stiltecoupé kwam ik tegen op NS treinen op Google.
  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dexist

20

• SpacyColours

17

• MegaPilot

14

• KoningJesper

9

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zie ook dat Eli en Asphy nog niet hebben gereageerd deze opdracht(wel online geweest). Misschien hebben zij nog een andere mening over de raadsels. Al heb ik ook wel de neiging voor Cola voor KJ's woord.

Bewerkt: door Dexist
Geplaatst:

@ FFF en MP: Nee, couchette zou mij dan logischer lijken. Dat voldoet precies aan de eisen van Dexist; een zitplek met bedden voor in de nacht. Een stiltecoupé heeft niets met de nacht te maken.

Geplaatst:

Ik zou ook voor Couchette gaan. Het heeft letterlijk als betekenis wat Dexist beschrijft.

Geplaatst:

Cola is helder, patat is helder, pashokje is helder!

Gegoogled op Couchette. Lijkt me inderdaad ook logischer dan stiltecoupé.

Geplaatst:

Lijkt me het best inderdaad dat we die van Jesper al even bevestigen, voor we hem vergeten.

Jesper: Cola

Geplaatst:

Nee, laten we het volgende afspreken: we zetten vanavond (dinsdagavond na 18:00) in op het woord 'couchette'. Als het een ander woord is, heeft Dexist nog tot vanavond de tijd om een hint te geven.

Al begrijp ik niet helemaal wat het nog voor zin heeft, aangezien we op de vorige pagina het woord "coupé" al duidelijk bevestigd hadden, maar goed, we horen vanzelf wel of daar consequenties aan hangen.

Geplaatst:

Nee, hoor.

Op de vorige pagina staat er misschien wel 3x 'coupé', maar niet exact na elkaar. Telt dus niet. :N

Geplaatst:

Ik had even geen tijd voor deze opdracht. Zijn jullie van alles zeker? Dan zal ik gewoon meegaan.

Geplaatst:
Daarnaast, om dit nog eens extra te belemmeren moet het goede antwoord weer bevestigd worden in de kleur rood. Dit maal drie keer na elkaar. Een doorbroken reeks wordt dus niet goed gekeurd om het antwoord te bevestigen. Zet bij het antwoord uiteraard ook de persoon die het woord omschreef.

Om snelheid te bevorderen mogen de vier woorden door elkaar geraden worden. Dit is uiteraard niet verplicht.

Ik zie nergens in de uitleg staan dat er drie achtereenvolgende posts nodig zijn. Het gaat alleen om de reeks rode antwoorden, die pas doorbroken wordt zodra iemand een ander woord (van dezelfde deelnemer) in het rood plaatst.

En MegaPilot, ik zie ook niet in op basis waarvan je beweert dat mijn post ongeldig zou zijn omdat ik voor de lol modtags gebruikte. Rode tekst is rode tekst. :puh:

Geplaatst:
Daarnaast, om dit nog eens extra te belemmeren moet het goede antwoord weer bevestigd worden in de kleur rood. Dit maal drie keer na elkaar. Een doorbroken reeks wordt dus niet goed gekeurd om het antwoord te bevestigen. Zet bij het antwoord uiteraard ook de persoon die het woord omschreef.

Om snelheid te bevorderen mogen de vier woorden door elkaar geraden worden. Dit is uiteraard niet verplicht.

Ik zie nergens in de uitleg staan dat er drie achtereenvolgende posts nodig zijn. Het gaat alleen om de reeks rode antwoorden, die pas doorbroken wordt zodra iemand een ander woord (van dezelfde deelnemer) in het rood plaatst.

En MegaPilot, ik zie ook niet in op basis waarvan je beweert dat mijn post ongeldig zou zijn omdat ik voor de lol modtags gebruikte. Rode tekst is rode tekst. puh2.gif

Alles wat de reeks doorbreekt, elke post, zorgt ervoor dat de reeks ongeldig is.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...