Jump to content

hoeveel is me ps3 slim waard


c63Amg

Recommended Posts

Hallo allemaal dit gaat even niet over gta maar over me console. Ik wil me console verkopen omdat ik een ps4 wil kopen. Dus ik vraag me af hoeveel il voor me console kan krijgen. Heb een ps3 slim 120 gb met gta 5 fifa 12 14 15 pes 2011 saint row 2 en nog een spel. Hoeveel kan ik ervoor krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk oprecht dat je met 80-100€ al dik tevreden mag zijn. Probleem is namelijk dat er al een groot aanbod is van ps3 consoles en je te weinig indrukwekkende titels hebt. Aan 4 voetbalspelletjes heeft men niet zoveel, aangezien 1 al genoeg is, en dat is helaas ook niet de meest recente. Saints Row 2 is misschien al 7 jaar oud, de meeste zijn dat spelletje allang vergeten denk ik. Blijven eigenlijk alleen GTA V en FIFA15 in mindere mate over die daadwerkelijk wat toevoegen aan de waarde. Hoe zit het met accessoires, heb je 1 of 2 controllers of misschien iets van een headset?

Misschien ben ik te pessimistisch en kan je er meer voor vangen, begin gewoon met veel vragen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we er al even rekening mee houden dat FIFA12,14 en 15 exact 0,00 euro waard zijn. Zeflde telt voor PES2011.

Voor de Ps3 vragen ze gemiddeld 79,00 euro. Ik raad je wel aan hem ietsje lager te zetten omdat hij anders toch niet verkoopt.

Een 75,00 euro ongeveer. +2 middelmatige games, 80,00 euro als je geluk hebt.

Wacht wel niet te lang, die dingen wilt niemand meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb me PS3 slim met moeite kunnen verkopen voor 50 euro en had m uiteindelijk toch verkocht voor 45 euro plus spellen die toendertijd razend populair waren zoals CoD shit. Jep, die oude troep moet niemand meer.

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...