Jump to content

GTA V blijft hangen op 90%


robbertZOET

Recommended Posts

Hallo,

Ik zit met het probleem dat ik gtaV niet meer opgestart krijgt. Hij blijft steeds hangen op 90%, online en de story mode. Ik heb het spel al een aantal keren opnieuw gedownload op mijn ps4. En ik heb een andere disc van een vriend geleend om te kijken of het daar aan lag maar dat hielp ook niet. Kan iemand mij helpen???

Groetjes robbert

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Robbert, welkom op het forum.

Ik weet zeker dat we dit kunnen oplossen en daar hebben we waarschijnlijk meerdere manieren voor. Het gaat hier namelijk zeer waarschijnlijk om een corrupte savefile. De 'makkelijke' manier zou het verwijderen van je autosave zijn, maar als jij nooit een manual save doet, kan het zijn dat je erg ver terug wordt gebracht in je verhaalvoortgang. Dus, maak je met regelmaat een manual save aan en als dat niet zo is, ben je bereid om verder te gaan vanaf je laatste manual save? In dat geval kan je je autosave verwijderen en zal het spel je normale save laden bij het opstarten en durf ik met zekerheid te zeggen dat het spel volledig zal laden. Als je niet weet hoe je een bepaalde savefile verwijderd of als je niet bereid bent om je autosave te verwijderen, dan hoor ik het graag!

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Robbert, welkom op het forum.

Ik weet zeker dat we dit kunnen oplossen en daar hebben we waarschijnlijk meerdere manieren voor. Het gaat hier namelijk zeer waarschijnlijk om een corrupte savefile. De 'makkelijke' manier zou het verwijderen van je autosave zijn, maar als jij nooit een manual save doet, kan het zijn dat je erg ver terug wordt gebracht in je verhaalvoortgang. Dus, maak je met regelmaat een manual save aan en als dat niet zo is, ben je bereid om verder te gaan vanaf je laatste manual save? In dat geval kan je je autosave verwijderen en zal het spel je normale save laden bij het opstarten en durf ik met zekerheid te zeggen dat het spel volledig zal laden. Als je niet weet hoe je een bepaalde savefile verwijderd of als je niet bereid bent om je autosave te verwijderen, dan hoor ik het graag!

Hallo,

Ik snap wat je bedoelt maar ik kan nog niet eens in het spel komen zeg maar, hij start op, moet de taal kiezen en dan krijg ik de laadpagina en dan blijft hij hangen op 90% ik verder niks doen, en ik ben nog niet begonnen met de story of ja die heb ik verwijdert, want ik heb heel het spel 2 keer verwijdert en opnieuw gedownload.... Kun je me nog helpen want ik weet het echt niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik snap wat je bedoelt maar ik kan nog niet eens in het spel komen zeg maar, hij start op, moet de taal kiezen en dan krijg ik de laadpagina en dan blijft hij hangen op 90% ik verder niks doen, en ik ben nog niet begonnen met de story of ja die heb ik verwijdert, want ik heb heel het spel 2 keer verwijdert en opnieuw gedownload.... Kun je me nog helpen want ik weet het echt niet...

Hey Robbert, gelukkig is dat geen probleem. Want om een savefile te verwijderen, hoef je ook geen toegang te hebben tot het spel. En als je een spel verwijderd, dan behoud je gewoon nog je savefiles. Dus reken er maar op dat je die nog hebt. Je kan vanuit het PlayStation menu de saves openenen en verwijderen. Ik heb even aan de hand van screenshots een stap-voor-stap gidsje gemaakt, terug te vinden in de spoiler.

Stap 1

Stap1.png

Stap 2

Stap2.png

Stap 3

Stap3.png

Stap 4

Stap4.png

Stap 5

Stap5.png

Stap 6, Selecteer de autosave en verwijder deze

Stap6.png

Nogmaals, let op dat je de autosave verwijderd en geen andere.

Ik ga er van uit dat dit het probleem zal oplossen en anders is er nog een andere mogelijkheid, die wat dratischer is, maar je wel kan proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...