Jump to content

Kan Geen Cheats Invoeren Op XBOX 360 voor GTA V


nandocoomans

Recommended Posts

Hey Gamers

waarschijnlijk ligt het weer aan mij maar ik kan de cheats voor de xbox 360 maar niet geactiveerd krijgen.

Dus ik heb gisteren bij de game mania het spel gaan halen, totaal nieuw geen 2de hands, en het spel loopt vlotjes tot ik cheats wil invoeren. Dan maakt men speler de bewegingen wel die bij de ingedrukte knoppen horen maar achteraf krijg ik het resultaat niet dat de cheat moest geven, erger nog er komt helemaal geen resultaat. Ik tik ze heel snel in en ik gebruik de juiste left right etc... ook hou ik er rekening mee dat ik het niet tijdens missies doe of dergelijke maar toch lukt het niet...

Kunnen jullie helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

dat zijn nadelen van de xbox wat voor de pc gamers in zijn voordelen liggen als het om mods , cheats etc aan gaat. vroeger moes je allerlij codes met toetsen indrukken om een god mode effect te krijgen. tegenwoordig gebruiken de pc gamers jordans menu tool voor online. daarmee laten ze money bags regenen, tot mensen in een kerstboom veranderen of je ziet een reuzerat door de stad rollen. Dit zijn dingen wat een xbox niet kan en een pc wel. Misschien overwegen om een pc aan te schaffen ? advies neem dan een intel i7.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...